Gå til innhold

jeg HATER iphonen til mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sitter jo med den dritten hele jævla tiden!!med en vanlig mobil så enten s åskrev han meldinger eller snakka i tlf,men nå kan man jo sitte der i egen verden hele dagen og kvelden og gjøre akkurat hva faen man vil uten at noen får kontakt med deg!

skal innrømme at jeg er usikker på han for tiden så jeg hva vet vel jeg om hva han gjør der inne hele tiden,melder/skriv mail til sin nye jentevenn??

satans telefon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk så trist for han om den tilfeldigvis ramla i oppvaskkummen på kjøkkenet...

Skrevet

Jeg fikk min forrige uke så jeg skjønner han godt;)

EEEElsker Iphonen min:)

Skrevet

Jeg og eeeeeeeeelsker iphonen min!! <3 Jeg er på min tredje iphone, og skal søren ha den nye også!! :-P

Så forstår mannen din godt! *Elsk*

Kanskje du også skulle hatt deg en? ;-)

Skrevet

ja kanskje jeg skulle hatt en jeg og,så har vi kunnet sittet der i hver vår krok uten å kommunisere...:)

Skrevet

Disse nye telefonene gjør oss til:

dårligere kjærester

dårligere foreldre

dårligere ansatte

dårligere til husarbeid

KAST DE I SØPLA!

:-)

Skrevet

Vi har hatt mange runder med dette problemet. I begynnelsa ble han j***** provoser når jeg tok det oppt, og nektet for at han satt mye med den, mente at han måtte få gjøre hva han ville på fritida, osv. Men faktisk så tok han den opp ved enhver ledig stund - på do (greit nok det), ved middagsbordet, i senga og spesielt når lillegutt lå og lekte ved siden av han på gulvet (DA ble jeg forbanna, er gutten SÅ uinterressant?!).

Til slutt så måtte jeg ta det opp på en skikkelig alvorlig måte, og sa at jeg rett og slett ikke orket å leve et liv med en mann som var så Avhengig av telefonen sin og måtte flykte fra virkeligheten hele tiden. Jeg følte at vi ikke var bra nok for han. Han har gradvis skjønt poenget mitt. Nå har vi en avtale om at den kun brukes til ringing og meldinger mens gutten er våken. Så vi er tilbake til hvordan vi hadde det før, sånn noenlunde :) Og takk og pris for det. Råder deg til å få en slutt på uvanen før han blir for vant..... det ble skikkelig krise for oss altså :-S

Skrevet

Herregud,det må være stress å være deg!!

Si for faen ifra at du vil ha oppmerksomhet!

Evneveike kvinnfolk,ikke rart at de finner seg nye jentevenner,dere er jo psykotiske! Skal ha stålkontroll på mannen 24/7.

FÅ DEG EN HOBBY!!!!!!

Skrevet

22.33 Ta en pille.

Skrevet

Chill out,har tatt tre!

Skrevet

21:33

gå å sug mannen din,så slipper vi å høre på det som kommer ut av deg

Skrevet

jeg hater iphonen min.......dritt tlf...

Skrevet

Tror jeg og burde spise en pille og suge mannen min, for jeg er helt enig med anno 21.33!!

Du virker som en irriterende person,så skjønner godt at "rømmer" vekk fra deg ved å sitte limt til iphonen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...