♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Skal til den store tigerstad i morgen hehe og skal ha sushi, noen plasser å anbefale enten hvor man år kjøpt med seg eller en plass hvor de selger det hvor dehar noe annet til barn, siden barna her ikke liker sushi:-)
Tnica Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Med det enorme utvalget av sushi restauranter og take aways det er i Oslo, så ville jeg nesten ha googlet litt før jeg dro og sett på anmeldelser ol. Ellers så tror jeg det ikke blir noe problem med å finne et sted når dere ankommer:) Uansett, her er noen steder jeg synes er gode: Four Seasons i Vika (har også andre retter) Jonoe ved Ringen kino (har også andre retter) Alex sushi (Oslos beste sushi, men er et ganske dyrt sted!) Nippon Art ved rådhuset (har andre retter) Nodee på majorstuen (har andre retter)
Mom2Two Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Four Seasons har kjempegod sushi og veldig mye annet godt!! (Vika Terrasse) Beste sushien i byen synes jeg Nodee har (Majorstuen), selv om jeg vet mange synes Alex er best (Vika). Det er selvsagt mange småsjapper som selger sushi også, men dette er det aller beste sushistedene synes jeg:)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2010 Tuuusen takk jenter, da er det bare å vende nesen mot tigerstaden he he:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå