Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/b/maria_og_pappa/archive/2010/07/07/l-229-ne-mamma.aspx?CommentPosted=true#commentmessage Jeg fikk så vondt i meg :S Men herre gud... for ei smart jente. Jeg hadde ikke kommet på det.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Leste alt han skrev, og kan ikke huske jeg har grått så mye på lenge. Huff, nå fikk jeg vondt altså. Men utrolig vakkert skrevet. Nå må jeg nesten gå å vekke tulla, bare for å si at jeg er glad i hu og gi henne en stor klem. Eller rett og slett bare sove sammen i hele natt. Nei, nå begynner jeg å gråte igjen
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Marius skriver utrolig godt. Må innrømme at jeg ikke har lest så mye av det han har skrevet, men noe. Føles litt rart å lese det siden barnet mitt går i den barnehagen hvor Maria går, og Marius jobber. Føler jeg da kommer litt for tett innpå. Men når det er sagt, Maria er ei utrolig glad og flott jente, og Marius en flott og flink far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå