ToillSjur Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Vi skal kjøre fra Tr.hein og opp til Mo i Rana.. Der skal vi være i en uke.besøke familie.. men på turen hjemover tenkte vi å kjøre tidlig fra Mo , sånn at vi er på Namskogan når det åpner sånn ca og være der hele dagen. De stenger jo kl. 19. også kjøre hjem til tr.heim etter det. Det jeg lurer på er : Er denne parken noe for en på 3 år ? Er det verdt pengene / turen ?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Ja! Absolutt morsomt for en 3-åring i familieparken:) Jeg bor ikke så langt unna og har vært der flere ganger. I fjor var vi der med gutten vår som da var 1,5 år, samt nevøene våre som da var 2,5 og 7 år. Alle koste seg! Ta gjerne med mat slik at dere kan grille på en av sitteområdene.
Snupi27 Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 husker vi var der mye da jeg var unge og jeg storkoste meg! har masse minner derfra =) så jeg anbefaler den parken =)
fox`y Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 mine gutter storkoser seg iallefall dær:) de er 3 og 5 år nå. å har vært dær siden de var 1 år gamle. masse å se,traktorer,gravemaskiner,ballhus,robåt,kræsjebåter mm. vi bruker å ha me mat og drikke til Lunch, så kjøper vi middag eller griller oppi dær:) kjempe koselig.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Ja, den er perfekt for unger på 3 år
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Jeg skal dit sammen med min 2 åring og ei venninne med hennes 2 åring neste uke:-D Husker fremdeles turene dit når jeg var barn:-D
Saftsuse 84 Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Vi er der hvert år, og vi er ikke alene Vi voksne synes det begynner å bli tamt, men barna elsker det LIke overasket hvert år, at de fortsatt liker det like godt, så ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå