The Bad Gal Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Så flott for han! Revenge of the nerds, er det ikke det de kaller sånt? ;-) http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=10002973
Trollmor m/ trolljente Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Kult:) Anbefaler også filmen "Revenge of the nerds" for dem som elsker dustete filmer:)
Monajenten Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Herregud så kult! Han er jo blitt kjekkere med årene, og mange av de bildene var flotte! HURRA for Magnus:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå