Gå til innhold

Klaging på facebook...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en som jeg er venn med på facebook, ikke noen nær venn i virkeligheten. Å herregud som dette mennesket klager!! Har en kronisk sykdom og det er det eneste denne personen skriver om... tydeligvis et rooop om oppmerksomhet..

"skal på sykehuset igjen i dag:("

"Noen som vil ha sykdommen min??"

"skulle gitt mye for å være frisk"

osv osv...

Klart det er kjedelig å ha en kronisk sykdom, men det er ikke noen dødelig sykdom akkurat..!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjenner noen sånne jeg og. Ikke sykdom det gjelder da. Men det er alltid noe. ALLTID!

Skikkelig slitsomt

Skrevet

Ha ha, det høres ut som en av mine Facebook-venner! Jeg har måtte skjule henne, orker ikke den sytinga der - hun oppdaterer klagestatus sikkert 2-3 ganger om dagen. Et rop om oppmerksomhet ja, må være det.

Skrevet

Kanskje disse menneskene ikke har noen å snakke med IRL om problemene sine, og at de da søker seg til Facebook. Og om noen av vennene hadde plukket opp at de trengte noen å snakke med, hadde de ikke bare hatt klagestatuser... Tenk litt på mennesket bak, ikke bare at det irriterer dere. Da lever dere et alt for godt liv.

Skrevet

Har mange sånne selv, som klager HVER DAG over unger som våker tidlig og skriker etc.

En av dem skrev idag "åå jeg er så jævelig forbanna på alle idioter, har bare lyst å komme meg ut at dette forbanna drittlandet"..

og en annen"jævla møkkaunge våknet 0500 i dag igjen"

... takk og ha en god dag selv liksom..

Skrevet

Tydelig at du ikke vet hva en kronisk sykdom kan gjøre med en person...ikke døm andre før du har gått i deres sko.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...