Lykkeligmamma:) Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Har ikm søndag 11/ 7. Testet negativt idag. Er jo litt i tidligste laget også. Men dagene går jo så sakte. Hvordan er det med andre ikm i Uke 27? Per idag har jeg ikke så mange symptomer. Følt de har forsvunnet litt siste dagene. Men de 4-5 siste dagene har jeg merket : Humørsvigninger, lett på gråten Mensmurringer, stikninger nederst i magen Masse luft i magen Svimmel når jeg reiser meg brått Litt svak hodepine nesten hver dag Klør over hele kroppen Klør stikker litt nedentil av og til Litt hovne bryster, men ikke spes ømme. Så rare, klare drømmer hveeer natt Litt hvitaktig utflod. Kan jo være innbilning også. Kjente disse symptomene ganske raskt etter el. Men føler mye av det er borte allerede. Men klør fortsatt, stikninger svake menssmerter av og til, masse luft i magen og svimmel til tider enda. Savner graviditetsfølelsen jeg hadde sist jeg var gravid. Men denne kom ikke før uti Uke 4, etter at jeg hadde fått positiv test (Var ikke planlagt, og fikk oss en overraskelse. Trodde da tante rød var rett rundt hjørnet for det føltes slik hvert minutt i to dager) Får smøre meg med tålmodighet å vente til fredag før jeg tester på ny. Hadde en MA i Uke 7 i Mars, og dette er vel egentlig første ordentlige pp. Har denne mnd prøvd bidronninggele og wild jam i normal dose. Så er veldig spent. Men prøver ikke stresse. Å la ting skje av deg selv. Ønsker alle sammen masse lykke til denne uka og håper vi ses på 1.trimester :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå