Gå til innhold

Hva syns dere om Rasmus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappaen er veldig glad i dette navnet, jeg vet ikke helt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rasmus het kosebamsen min som liten. alle mobbet meg og kalte den tassmus og jeg ble så sint så sint... hehe

 

 

men nei, jeg syns ikke det er noe fint

Skrevet

Jeg vurderte det til sønnen min, helt til moren min spurte meg hvorfor jeg skulle kalle gutten opp etter foran og bak.

Ok... kan trygt si at det ødela navnet og at gutten min ikke heter Rasmus!

Skrevet

Det heter undulaten til søstra mi... hehe..

Skrevet

Nei nei nei og nei, liker det ikkje.

Skrevet

Hehe, 2 min tok det!! Vi hadde veddet om hvor lang tid det tok før noen kom med den! Takk for hjelpen:)

 

HI

Skrevet

Liker det ikke.

 

 

Skrevet

Rass mus ble fetter min Rasmus kalt :(

Skrevet

Synes det er rampete og herlig! (men ganske mobbevennlig, som du ser..)

Skrevet

Rasmus er 3 år yngre enn meg og var liksom alltid bare kompisen til lillebroren min. Nå ,i ettertid, synes jeg han virker som en skikkelig hyggelig fyr:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...