Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Pappaen er veldig glad i dette navnet, jeg vet ikke helt..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 rasmus het kosebamsen min som liten. alle mobbet meg og kalte den tassmus og jeg ble så sint så sint... hehe men nei, jeg syns ikke det er noe fint
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg vurderte det til sønnen min, helt til moren min spurte meg hvorfor jeg skulle kalle gutten opp etter foran og bak. Ok... kan trygt si at det ødela navnet og at gutten min ikke heter Rasmus!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Det heter undulaten til søstra mi... hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Hehe, 2 min tok det!! Vi hadde veddet om hvor lang tid det tok før noen kom med den! Takk for hjelpen:) HI
The Bad Gal Skrevet 7. juli 2010 #11 Skrevet 7. juli 2010 Synes det er rampete og herlig! (men ganske mobbevennlig, som du ser..)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #12 Skrevet 7. juli 2010 Rasmus er 3 år yngre enn meg og var liksom alltid bare kompisen til lillebroren min. Nå ,i ettertid, synes jeg han virker som en skikkelig hyggelig fyr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå