Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Har nettopp født en nydelig sønn, og da kommer jo besøk av venner og familie stormende.. Ikke noe gale i det, men når jeg får besøk av MINE venniner, som har med seg sine menn og, så stikker mannen av.. han sier heller ingenting før han skal gå! Han påstår han ikke kan fordra mine venniner, pga deres oppførsel mot meg?!?!?!?!?! Jeg har 2 venniner som ikke er så gode venniner lengre grunnet forskjellig, men mangen av venninene mine har ingenting med det å gjøre.. 90% av mine venniner har barn de og, og jeg skjønner godt at det ikke er så enkelt å holde kontakten! Ingen som har behandlet meg noe dårligere enn det jeg eventuelt har gjort! Jeg er jo likedann.. ingen som er skuffet og ikke vil snakke med meg fordi! Jeg holder kontakt så mye jeg klarer! Han er mest sur, fordi de ikke kan komme på besøk til meg når de har bil osv.. men de har fortsatt barn, og er ikke alltid like enkelt å planlegge, bare fordi mannen min vil ut å kose seg! Men problemet er som sagt, Han stormer avgårde med en gang noen av mine venniner kommer og maser om at det er for mangen som kommer på besøk! Idag kommer 2 venniner, en har med mannen og.. 3 på besøk er alt for mange, så han stikker til 4 av kompisene sine i stedet!!!! HVA FAEN? Så sitter jeg igjen her, med en baby og må rydde og styre på før de kommer, for han driter i det! Likevel, er det hans venner, så er det likegyldig hvor mangen som kommer, for de er jo "skikkelige" folk! UTEN unger! Han klager over at jeg må skaffe meg nye venner, for de jeg har er ubrukelige! Hvordan kan han si noe sånt? Ikke rart jeg ikke har venner sånn som han oppfører seg! Blir så utrolig skuffet! Han tar seg ikke bryet med å bli kjent med dem heller Måtte bare blåse ut! 1 uke gammel baby, og hormonene er enda ikke forsvunnet! hva forventer han? Vil ikke si noe til han heller, for han blir så forbanna og bare stormer ut! Idiot! Beklager mye rot i skrivingen
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 en ting har jeg å si: mannen din er en dust!! Neste gang han har besøk så stikker du ut uten å si ifra!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Teit oppførsel. Men er du like hormonell som meg etter fødslene så ta det litt med ro. Menn er litt rare i hvetebrødsdagene de og.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Hvorfor tvinge mannen til å være med dine venner? La nå mannen få reise ut når dere får besøk som han ikke liker, så kan du reise ut når hans venner kommer hvis du vil. Er ikke noe i veien for å lufte seg litt og la den andre kose seg med venner og baby.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Tvinger ikke mannen min til noe, men syns det er så skuffende at hen ikke en gang prøver.. han kjenner dem ikke en gang.. tror nesten at det er pga utseende! Helt utrolig!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Det jeg stusset mest på var at mannen til en venninne blir med på barselbesøk.. Why, liksom??
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Det er tydelig at han bare bruker dette som en unnskyldning for å stikke ut. Det er jo helt teit. Han får nok dårlig samvittighet for at han ikke gidder å være hjemme, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 I vår omgangskrets er det helt vanlig å omgås som par i slike situasjoner. Dvs at jeg har vært med på barselbesøk til flere av mannens kamerater, og har også fått besøk av mannens kamerater med følge når vi har fått barn. Enig med HI her, kommer det et par på besøk så tar man imot som par. Når f.eks en kamerat av mannen kommer på besøk og har med seg sin samboer stikker da ikke jeg av! Men kommer en kvinnelig kollega av meg innom, eller en av jentene fra syklubben, kan mannen min finne på å ta seg en tur ut. Det er helt greit. Jeg hadde også blitt skuffet om jeg fikk besøk av en venninne med følge og mannen min stakk av. Heldigvis har mannen min manerer og ville antagelig gått og satt på kaffen, han er en bedre vert enn jeg er vertinne Synes mannen din høres utrolig barnslig ut, håper han har noen gode egenskaper også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå