Gå til innhold

Damer med fornuft!hjelp :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert er dumt spørsmål..Må regner med at det er felre som har erfart det. Jeg har mistet alle følser for samboern min..Drømmer om så mye annet at jeg nesten skammer meg. Har prøvd et år og få ting til å bli bedre men klarer ikke ta kontroll over følsene som mangler..

sukk!

Er dette forbigående?normalt? Eller avsluttet dere forholdet på dette grunnlaget?

Tusen takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere prøvd å reist bort en helg sammen bare dere to, for å pleie hverandre? sån type hotellferie med god mat og ro og fred

om ikke det hjelper det minste så kan dere jo kanskje prøve familierådgiving, eventuelt at du går alene først for å få sortert litt tanker.

Skrevet

Hvis du ikke føler noe i det hele tatt og alt er dødt mellom dere ville jeg vel kanskje avsluttet forholdet med mindre det er barn inne i bildet, da ville jeg gitt det en sjanse til! ..men i og med du sier det har vært slik mellom dere i rundt 1 år nå, er det jo mye som tyder på at ting ikke kommer til å forandre seg, med mindre dere begge går inn for det. Har du snakket med han om hva du føler (ikke føler!!)? Er kjedelig hvis alt blir rutine i et forhold, men må jo selvfølgelig regne med opp- og nedturer. Hvor lenge har dere vært sammen foresten? Noe som har hjulpet oss mye er å være fra hverandre i perioder. Dra på jente/gutteturer osv.. Da finner du jo evt. ut om du savner han også og gjør du ikke det vet du jo hva du har å gjøre :) Håper dette var til hjelp! Lykke til videre!

Skrevet

Har han noen store feil som gjør at det har blitt slik?

Eller er han en ok fyr men dere tar dere for gitt?

Hvordan hadde du reagert om du fikk en telefon om at han var drept i en traffikkulykke? Hadde du blitt helt knust for å miste livspartneren din eller hadde det blitt som å miste en god venn.

Eller hva om du gjorde det slutt og han tre måneder senere kom sammen med den nydelige jenta som var superkåt og klar for å stifte familie?

Hadde det vært HELT I ORDEN eller hadde det vært et lite stikk?

Det var ei som sa i en tråd om lite sex-lyst at det hjalp henne når han begynte å klå å fantasere om at de var skilt, han hadde fått ny dame og han nå var utro mot henne. Altså forbuden frukt. Litt sært hehe, men hun har et poeng.

Og hva bidrar du med i forhodet? Smil og verden smiler tilbake gjelder i aller høyeste grad parforhold.

Litt vanskelig når du skriver lite om hvordan dere har det.

Har selv et berg og dal-bane forhold. Veldig slitsomt. Veldig sårt men også veldig bra når det er bra.

Mannen min har lett ADHD. Derfor det svinger litt.

Skrevet

Har dere barn? Det er det store spørsmålet.

Hvis ja; Prøv ALT. Absolutt alt. Følelser kommer og går gjennom livet. I perioder kan det føles som de er helt borte for så å blusse opp igjen. Prøv å finne tilbake til de følelsene dere hadde da dere traff hverandre. Hva var det som gjorde at du valgte ham i utgangspunktet?

Hvis nei; enkelt og greit. Føler du for å gjøre det slutt er det ingenting som hindrer deg.

Skrevet

Kjærligheten er som en fiolin. Musikken kommer til å stoppe nå og da men strengene er det for bestandig.

Skrevet

Ja,men det ble bare ubehagelig og lit mye småkrangling. Men familerådgivning har vi ikke prøvd.Takk for svar Lammekjøtt-mannen :) hi

Skrevet

Du høres ut som en god vennine 18:52 :) Avstand tror jeg hadde gjort godt,men han er helt avhengi av døttrene våre så (god far) Men 3 dager skulle han /vi nok ha klart.

Takk for tips og gode ord og ikke minst tiden din :)hi

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man MÅ ha barn for å kjempe for forholdet? Klart at man kjemper mer om man har barn men trenger vel ikke bare gå fra mannen om det ikke er barn med i bildet?

Synes du skal vurdere terapi. Utrolig hva det kan hjelpe. Kan vøre godt å bare få i gang kommunikasjon og at mannen din skal forstå hvordan det føles for deg.

Skrevet

Ja vi har ett barn sammen, og jeg hadde ett fra tilligere forhold..Jeg skal tenke godt å lenge!

Takk for tiden din og tips :)hi

Skrevet

Tusen takk for svar og og tips,skal snakke med han om det.hi

Skrevet

Han har ikke store feil.Det ligger nok i at han tar oss litt for gitt

og at han har mistet litt lysten på meg..Høres patetisk ut men er ikke lett å leve med når forholdet vårt har vært lidenskaplig på det planet fra dag 1.

Og etter nærheten forsvant forvant alt jeg følte egentlig.Har jobbet mye for å få den tilbake men føler ikke noe..

Jeg er med hele meg glad i han for han han ikke gjort seg fortjennt til å ikke være elsket av noen(et fantastisk mennske med mye omsorg og godt i seg)

du høres sterk ut! Takk for fornuftige ord!hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...