Ksenia & Anjem Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 har hatt odenwalder..vil ha noe nytt... gutten min er 2,5 år gammel og ekstremt varm av seg. posen skal brukes til sovepose i bhg
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Som sovepose i bhg ville jeg faktisk hatt en enkel pose som Odenwalder eller den nyeste til Voksi (den som er både dun og ull.....) Jeg har jobbet noen år i bhg og ser mange som ikke har snøring på voksipose classic =) Og mange legger ungene en halvmeter over posen så det bare er bena som er nedi.... For å være trygg på at de ansatte bruker den rett så er det enkle det beste!!! =) Gjerne en lang en så sønnen din ikke vokser ifra den hvis han sover lenge =) Storebror slutta dagsoving når han var 18 mnd mens lillebror slutta førat når hann var 2 år og 10 mnd =))
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Uten tvil pose med glidelås. Synes voksi var genial da mini var liten baby, men ettersom han vokste ble for det første (som nevnt) posen for kort (og mini er bare 20mnd), og den er umulig å knyte igjen om mini finner det for godt å sprelle vilt med beina fordi han ikke vil legge seg. Da må jeg vente til han har sovnet, og det er veldig upraktisk på vinteren eller om det regner. Byttet til Odenwalderpose, og legginga har vært en drøm siden. Han sover kjempegodt i den. Er det noen plussgrader i lufta så legger vi han bare i kun body og sokker, og mini storkoser seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå