Gå til innhold

noen med gode erfaring med akupunktur mot sv.kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal prøve det i morgen, men vil gjerne høre litt erfaringer, er utrolig allergisk i tillegg, så håper det hjelper litt mot pollen.

alle innspill sier jeg takk til:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det hjalp veldig på kvalmen :) Den ble langt fra borte, men mer overkommelig. Har også satt nåler mot allergi, hodepine, søvnproblemer, vondt i korsryggen og mye mer mens jag hasr vært der. Anbefales definitivt!

Lykke til i morgen!

Skrevet

ahhh takk:) jeg tenkte jeg får prøve, men hadde vært moro å hørt om det var noen med erfaringer, da min kjære samboer mener det er svada.. hehe

Skrevet

Ja, det hjalp. Dessverre varte effekten kun noen få timer..

Skrevet

jeg skal ikke skryte på meg at det hjalp, enda hvertfall, syns det hele var en ubehagelig opplevelse:S

men skal gi det en sjangse til, men om det ikke virker da, så har jeg ikke trua på at jeg må gå en mnd til en gang i uka, er jo fader meg så dyrt da:S

Skrevet

Det har hjulpet meg veldig - men ikke hele tiden!

Er i uke 38 nå og er kvalm og kaster opp fortsatt, og akupunkturen hjelper ikke lengre. Sluttet vel å hjelpe for omtrent en måned siden.

Men før den tid var det veldig til hjelp, i kombinasjon med ro! Klarte meg uten å kaste opp i det hele tatt i perioder, hvis jeg klarte å stresse ned i tillegg..

MEn etterhvert som svangerskapet skred fram, var ikke nålene "sterk nok lut" lengre.

Men det var verdt hver krone sålenge effekten varte:-)

Skrevet

Har hjulpet meg veldig i 3 svangerskap. Men jeg har kjørt på med annenhver dag,-trengte da ikke mer enn 6 ganger til sammen på det meste. (altså ca 2 uker) I dette sv.akapet var det nok med 3 ganger, men da fikk jeg også sånne nåler du lar sitte på. Jeg tror absolutt ikke det er svada. Har brukt akupunktur i mange sammenhenger. .De hadde vel heller ikke tilbudt det på sykehuset under fødsel om det ikke hadde noen virkning. Jeg har også bruktdet før fødsel for modning:)

Skrevet

Eg tok akupunktur med nr 1! Det hjalp meg etter 3-4 ganger! Men fikk eit lite tilbake fall i romjula, da hadde han fri, så tok ikkje meir da!! men va absolutt verdt det.. denne gangen prøvde eg homeopati, veit ikkje om eg gjere det igjen.. da går eg nok heller for akupunktur!!

Lykke til!!

Fikk beskjed at ein må ta det nokre ganger før det virker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...