Dros Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Hvor mange av dere som vet kjønnet stemmer dette for?
Nicoline3 Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg venter gutt nr 3, og det har stemt med de to siste,men den første skulle vært jente ut i fra det kinesiske kartet!! Så da stemte det på 2 av 3
Sunniv@ Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Det stemte første gangen. Da fikk jeg jente. Denne gangen står det at jeg skal få gutt, men jeg har en liten jente inni her.
minimimmi Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Stemmer på meg :-) Her sa kartet jente, og det blir jente :-) Men det er jo ikke slik at det MÅ være det kjønnet som kartet sier, det er vel det at den aller største prosenten får det eller det kjønnet. Skjønner ikke hvem som har orket å "forske" på det der...... :-P Kanskje vi hadde gjort det samme om vi ikke kunne sittet her og jattet.....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Stemte ikke sist og heller ikke denne gangen.
Dros Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2010 Ok, da kan man kanskje ikke belage seg på at det stemmer, for oss som ikke vil vite kjønnet mener jeg, men som syns det er morsomt å gjette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå