Gå til innhold

ringe legevakta om man mister i uke 12?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at du mister da? Er vanlig med blødninger i svangerskapet så ikke mist håpet :) Jeg ville ha ringt legevakta ja :) Masse lykke til :)

Skrevet

For her ser jeg store klumper,ser ut som en liten morkake...HI

Skrevet

Huff, prøv å ring legevakta så du kommer deg inn til en sjekk. Lykke til

Skrevet

Trist at du blør, men dette er ikke noe akutt som MÅ ha tilsyn i kveld.. Dette mener jeg fint kan vente til i morgen, men du bør nok få en time hos fastlegen i morgen og få henvisning til ul for å få sjekket at alt er kommet ut....

Skrevet

Okay,takk for svar.

Jeg er så lei meg! :(

Hi

Skrevet

Legevakten er for akut tilfeller hvord du trenger legehjelp.

Er det en abort er det fint lite legen kan gjøre - du må nesten vente til alt kommer ut.

Etterhvert bør du ha en GU for å sjekket at alt er kommet ut av seg selv.

Skrevet

Ring legevakta. Man får komme inn viss man blør mye,å ut ifra det du skriver så kommer det mye blod.

Jeg kom inn når jeg blødde litt bare ,så du kommer garantert inn.

Lykke til.

Skrevet

Jeg kjenner ei som blødde MYE og hadde klumper som du beskriver og hun hadde ikke mistet... De sa d kanskje kunne være en tvilling som ble støtet ut eller en blodansamling.. Hun blødde i ukesvis... Så plutselig stoppet d og d har gått helt fint :)) Hold motet oppe er jo ikke sikkert at du har mistet... Men ring legevakta sånn at du ikke engster deg sånn..d er jo ikke bra men fullt forståelig.. Og d er ivertfall grunn nok til legevakta.. Mange som går der har jo bare filleting i forhold.. mener jeg...

Klem:))

Skrevet

Det er ikke nødvendig å ringe legevakten, men man KAN som andre nevner gjøre det dersom man f.eks. er engstelig. Men i utganspunktet er dette noe kroppen ordner fint opp i selv, og med mindre blødningen varer kraftig i flere dager, og ikke gir seg innen en uke, bør man kontakte lege.

Skrevet

Dro du til legevakta ??

Skrevet

Jeg sovna,og dro til legen dagen etterpå,helt skjelven. Han hørte ingen fosterlyd,så ble sendt til sykehuset og der var det ingen baby lengre :(

Veldig trist,men det var nok ikke meningen at dette barnet skulle leve...

HI

Skrevet

føstegangen jeg ble gravid fikk jeg en spntan abort.. jeg begynnte å blø,mørkt slimaktig blod,nesten som brun utflod så jeg kom inn på legevakta når jeg ringte..de sendte meg til gyn.avdeling dagen etter for en ultralyd..da fikk vi beskjeden om at det ikke var noe liv der.

dette var i uke 10 og det hadde ikke vært liv der siden uke 7, så jeg måtte ta en utskrapning.... synes du skal dra til legen å få en ultralyd slik at du får undersøkt at det ikke er igjen rester i livmora di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...