Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg må bare få sagt det. Det er så mange her inne som har problemer i forholdene sine, er sammen med ubrukelige menn og har ikke vært så heldige i sitt valg av "make". Han er så god og snill og omtenksom. En skikkelig pusekatt som sender sms til meg hver morgen (når han er vekkreist på jobb) og ønsker meg en fin dag og skriver at han elsker meg. Han sier det til meg hver eneste gang vi snakker på telefonen før vi legger på. Kysser meg lidenskapelig uten grunn eller baktanker. Gir meg massasje når han syns jeg trenger det (som er ofte), ligger å stryker meg på ryggen til jeg sovner...stryker på meg og kysser meg god morgen i helgene... *smelt!* Tar gladelig sin del av husarbeidet, og ser faktisk at alle "småtingene" jeg gjør, er mye mere arbeid enn å støvsuge til helga! (vaske klær, kjøleskap, rydde bod, vaske do, gjør rent til kjæledyrene o.s.v. Alle de tingene som ikke er åpenbare.) Jeg er så forelsket! Fremdeles!! Ååå *svimle* Sleng dere på dere som har menn dere er stolte av, har lyst å skryte av og kan ikke tenke deg å ha noen andre inntil deg om nettene noen gang, for resten av ditt liv!! (Leser igjennom innlegget og innser at jeg høres ut som en "fjortis". Hihi..kan ikke for det at mannen i mitt liv gjør meg til rene ungdommen igjen!)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 du er jammen meg steike heldig...(litt sjalu og misunnelig...)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg slenger meg på her og er så enig. Jeg er utrolig heldig med min mann, og håper og prøver å være like flink til å rose han,vise han hvor mye jeg setter pris på han som det han er til meg! Jeg vet jeg er heldig i forhold til mange andre, og jeg synes det er viktig at min mann vet at jeg vet det... om dere skjønner..hehe..Jeg vil ikke bytte med noen! Elsker mannen min!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Så flott å høre at det ikke bare er jeg som har fanget drømmemannen! Har syntes synd på mange her når jeg har lest diverse innlegg om late mannfolk, utroskap, og jeg vet ikke hva. Mannen min er en fantastisk god far som prioriterer meg og ungene foran alt når han ikke er på jobb. Og det er ikke fordi at jeg forventer det, det er fordi han vil det! Han tar også gladelig sin del av husarbeidet, og hvis han ser at jeg er sliten så sier han "jeg tar dette, jeg skal ordne det, jeg skal lage maten. Bare legg deg litt du". Når han skal på jobb halv 6 om morgenen bøyer han seg alltid over og gir meg et kyss, helst flere, fordi han "vil ikke gå gjennom hele den 12-timers arbeidsdagen uten". Han sender meg søte meldinger mens han er på jobb bare for å fortelle meg at han er glad i meg og ungene. De to gangene vi har vært borte fra hverandre om natta uten at det har hatt med jobb å gjøre, så har det føltes tomt og "feil". Jeg får ikke sove skikkelig med det samme uten han, og kan ikke forestille meg hvordan det ville vært uten ham. Han er mannen i mitt liv, og samme hva noen som helst måtte ha å si så kunne jeg ikke fått noen bedre!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Hihi. Ja vi er HELDIGE. Det virker ikke som om det er dagligdags med sånne forhold, lengre... Syns det er trist, for jeg unner alle et sånn samhold en får oppleve i et sunt og elskende forhold. En er ikke alltid enig, men en står uansett på samme side "Oss mot verden!" HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Slenger meg på her! Jeg har funnet drømmemannen min, han passer meg perfekt, og jeg håper jeg også er den rette for ham. Det sier han i allefall til meg hver eneste dag. Når han kommer hjem fra jobb, så er det første han gjør å holde rundt meg å gi meg et lidenskapelig kyss, uansett hvor slitne vi er, så gjør vi dette hver dag. Det er viktig å vise og fortelle at man setter pris på hverandre og at man er glad i hverandre. Den dagen du tar partneren din for gitt, da er du på tynn is. Når det gjelder husarbeid står det følgende på veggen hos svigers: "Kjærlighet er å vaske opp sammen" Det stemmer virkelig. Vi deler på arbeidet i hjemmet, fordelingen skifter fra tid til annen, men vi hjelper alltid hverandre. Han er en omsorgsfull og morsom mann, som kommer til å bli verdens beste far for vår lille som kommer i november. Han støtter meg i tykt og tynt, og det er som noen over her skrev: "Vi mot resten av verden". Med de skilsmisse-statistikkene som er, så kan det virke umulig å skulle holde sammen resten av livet. Men det har vi tenkt til å jobbe for å få til. Akkurat nå føles det ikke som en jobb, forelskelsen er der fortsatt, den brenner som da vi møttes. Innimellom blir vi som fjortiser, men det er jo bare koselig
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Henger meg på her, har uten tvil verdens mest fantastiske mann som jeg elsker av hele mitt hjerte<3 vi kunne ikke hatt det bedre,min bestevenn/kjæreste/elsker/far til mitt barn, mitt ALT!! Blir bare mer og mer forelsket for hver dag som går, herlig!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #8 Skrevet 7. juli 2010 Jepp! Jeg har også en super mann, og han er en fantastisk pappa! Føler meg heldig hver eneste dag!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Så godt å se at vi er flere!! Det kan føles som om en er den eneste som har et godt forhold, når vi ser på bl.a. skilsmissestatistikker og tråder her inne. Er like viktig å "spre" våre gode, flotte erfaringer som de som ikke har så gode erfaringer. Kanskje vi kan hjelpe andre med å legge lista der den bør være?? Kanskje det kan hindre én person fra å satse på en mann som ikke er verdt å satse på... Vi hadde et forferdelig første år sammen. Alt som kunne gå galt, gikk galt, både for meg og han. Egentlig, i forhold til hvordan andre takler kriser, burde vi gått fra hverandre da. Men vi valgte å bli ved hverandres side, og sloss! Og det har vi fått igjen for til tusen!! (derav "oss mot verden!!" Hehe) Og for statistikkens skyld... Har vært i to brylluper siste to årene..begge par er nå skilte.. rakk ikke å bli to år gamle ekteskap engang... *rister trist på hodet* HI (med sommerfugler i magen!!)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #10 Skrevet 7. juli 2010 Jeg er veldig fornøyd med den skatten jeg har funnet. Nei, han er ikke perfekt og nei han tar ikke husarbeid støtt og stadig fordi han har lyst. Han slenger sokkene sine under bordet og smuler noe vanvittig på benken. MEN han gir meg komplimenter hver eneste dag. Hvis jeg er i dårlig form så prøver han å gjøre alt for at ting skal bli bedre for meg. Er jeg sur og grinete er han tålmodig og lar meg være i fred eller lar meg krangle ferdig. Han viser meg hver dag at han har lyst på meg. Han kiler på meg og koser på meg. Han er generøs og snill. Vi har vært sammen i 7 år og vært gjennom mye. Ting er ikke alltid rosenrødt og noen ganger har jeg lyst til å trekke han ned i do.Men han er veldig hengiven og kjærlig. Vi er ikke nyforelsket lengre, men jeg får fortsatt sommerfugler i magen av han. Jeg elsker han, og kan ikke forestille meg livet mitt uten han.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #11 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har også verdens beste mann! Har hvert sammen i 10 år, og gift i 2. Har flere vennepar som er eller ser ut som å komme til å bli en del av statestikken. Ofte når vi har hvert på besøk eller ferie sammen med andre par, setter vi oss ned sammen å snakker om hvor fint vi egentlig har det samen. Det er spesielt da det kommer tydelig fram hvor fint forhold vi har. Andre kommenter også ofte vårt "perfekte" forhold, og jeg nyter det at andre ser det fine vi har sammen. Jeg unner alle å finne drømmemannen/dama, og fremdeles glede seg til mannen kommer hjem fra jobb og vente på kysset, selv etter 10 år. Det kribler i kroppen, ikke alltid av forelskelse (slik det gjorde da vi traff hverandre), men av kjærlighet, trygghet og varme. Det er en helt nydelig følelse, bedre enn forelskelsesfølelsen, vil jeg si. Vi har selvfølgelig hvert igjennom perioder som har hvert tøffe (vannvittig mye jobbing da jeg akkurat hadde født, men dette var noe vi var klar over kom til å skje i en periode når jeg ble gravid. Han startet for seg selv, og vi var begge inneforstått med hva dette ville kreve). Men tøffe perioder har bare gjort oss sterkere. Vi kommuniserer veldig fint, og har tro på at kommunikasjon i et forhold er en nøkkelfaktor for at det skal fungere, iallefall over tid. Mannen min er også raus med kjærlig, kyss og kos. Han er flink hjemme og med sønnen vår. Jeg har hovedansvaret i huset, da han jobber ganske mye og jeg er hjemme i permisjon, men han har ingen problemer med å ta i et tak etter en 10 timers lang arbeidsdag. Jeg håper jeg klarer å være like god mot han som han er mot meg og minien. Selv om han gir utrykk for at han har verdens beste kone, og barnet har verdens beste mamma <3
Jippiajajee Skrevet 7. juli 2010 #12 Skrevet 7. juli 2010 JEG OG!!! JEG OG!!!) Verdens beste mann!!! Får stadig deilige meldinger.. masse massasje og kos UTEN baktanker! Masse respekt og verdens beste armkrok.. Hver dag etter jobb lukker vi oss inne på soverommet og har 10 min snakke/klemme/kose tid sammen..(handler ikke om sex... det kommer når det kommer, men aldri noe press:O)) Verdens beste "snart pappa" kandidat og.. følger med på alle kontroller.. tar bilder av magen og har som sitt profilbilde på facebook.. og best av alt.. han er en mann og gir meg trygghet, kjærlighet og varme! Jippi!! Forelsket og kjempeheldig er jeg!!!!!) Og så er han reservepappa til mine tre(!!) barn, og elsker de som sine egne... er det egenlig mulig??? Er over snittet heldig i allefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå