Gå til innhold

Dere som har valgt å forlate deres ektefeller\samboere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt lykkeligere?

Jammen vanskelig når man står midt oppe i det... Tusen tanker. Vil jeg klare meg? Gjør jeg det riktige?

Har gått utallige runder med meg selv... i flere år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mange ulike meninger om dette temaet... Men her mener jeg at man bør følge hjertet, og ut ifra det lille du skriver tror jeg hjertet ditt sier at du skal gå. Man har ingen garanti for at det valget man tar er riktig eller feil, man må rett og slett ta den sjansen. Det er vel flere grunner til at du har gått mange runder med deg selv, men da vet du vel innerst inne at dette ikke føles riktig?! Og ja, du vil absolutt klare deg!!! Stol på deg selv, og magefølelsen din-ikke minst!

Lykke til med avgjørelsen din:)

Skrevet

Jeg hadde ikke noe valg, hvis barna fortsatt skulle ha en mor. Ungene sier jeg er blitt mye gladere, og det er sant!

Skrevet

Jeg gikk rundt meg selv i flere år, ønsket meg ut, men så ikke hvordan jeg skulle klare meg, ungene, hva andre ville si osv.

Men i høst var jeg så ulykkelig at jeg bare måtte samle mot og si i fra. Ble enige om en prøveperiode, men det funket ikke, og i februar var vi til mekling. Flyttet ikke ut før i påsken, men nå kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er lykkelig!

Når jeg først fikk mannet meg opp til å si fra til samboer, foreldre osv så løsnet det, og jeg brydde meg katten om hva andre måtte mene.

Og det økonomiske går veldig greit, hvertfall til nå. Sitter og venter på svar fra skolen, kommer jeg inn så blir jeg vernepleierstudent til høsten=)

Jeg vet at jeg gjorde det riktige, og jeg ser at barna har det veldig godt de også=)

Skrevet

Jeg gikk for litt over 1 år siden. Følte med lettet og avslappet med en gang. Er definitivt lykkeligere nå =)

Har aldri angret på at jeg gikk.

Skrevet

har blitt lykkelig ja :)

hadde ikke klart ett år til i det forholdet.

Skrevet

mye lykkeligere!!! Angrer ikke en dag! 2 år siden jeg dro fra han, og kjente det i magen med en gang at det valget var riktig!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...