Gå til innhold

Hvorfor spiser jenta mi så mye papir for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar det vekk så kjapt jeg kan, men hun gnager på alle bøker.

11 måneder. Kan være flere tenner som klør kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten spøk: litt lite fiber i kosten?

Små barn vil gjerne smake på ting for det er en måte å sjekke ut det som er rundt seg. Vi har et par bøker med ganske så frynsete kant...

Gnaging kan godt være tenner.

Skrevet

Ja, jo, sikkert fiberen. Hun er jo plaget med hard mage så, ha ha:)

Ja, vet at de prøver ut ting med å smake, men hvorfor går hun etter samme bokhylla dag etter dag? Raringen min.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kanskje hun egentlig prøver å fortelle deg at hun gjerne vil bli lest for? I en eller annen bok jeg antar du har om forvaltningsteori, eller noe. Eller kanskje den nye du kjøpte? ;o)

Skrevet

Kanskje hun bare syns det er godt? Jeg spiste dopapir da jeg var liten, bare fordi jeg syns det var godt.

Skrevet

Papir - ihvertfall vanlig kopipapir, er jo godt:-p Kunne sikkert spist et ark om jeg måtte;-)

Skrevet

Ja, det er nok sult på flere forvaltningsmessige utfordringer som er svaret her:) He he, bøkene hun dro ut var mer av typen skumle tegneserier, dracula og slikt da. Fagbøkene får stå i fred, merkelig nok.

Greit om hun liker det, men menneskemager jo ikke skapt for å fordøye papir da, så jeg syns ikke jeg kan la henne holde på heller..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ekke noe galt i å spise papir, vel? Spist masse av det i min barndom, høhø. Ved nærmere ettertanke kanskje du bare skal ta det vekk fra henne..

anyways, du må lese dracula da vettu! Kanskje det stilner trangen litt ;o)

Gjest thricane
Skrevet

hehe, sånn er jenta mi også, har holdt på noen mnd og hun har akkurat rundet året.

avispapir, dopapir, reklame, "pappbøker". you name it:-)

i tillegg spiser hun edderkopper, fluer og annet av kryp som har kapitulert i løpet av natten og jeg ikke rekker å fjerne før hun oppdager de. dobørsten er spennende så døra til badet må alltid være lukket...

fin alder:-P

Skrevet

Joooo, jeg mener å ha hørt at det ikke er bra fordi man ikke klarer fordøye det...

Jeg leser for henne, men venter litt med Dracula.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Thricane, hun kan jo komme hit og spise edderkopper. Jeg rører de nemlig ikke! Men hun foretrekker kanskje å slippe og drepe maten selv?

Dracula er hot, da ;o) Jo tidligere, jo bedre!

Gjest thricane
Skrevet

hehe, jeg tok henne i å kaste seg etter en stakkars edderkopp som hadde våget seg ut her om dagen, så tror ikke hun har noe i mot å ta de levende. og jeg, pysa, måtte få den ut i friheten før hun fikk tak i den. det var en redningsaksjon bestående av mange feminie hyl, for å si det sånn, da jeg også er av typen som ikke har så lyst til å røre de. ha ha ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...