Gå til innhold

min mor pyntet seg ikke for anledningen, dåpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hadde dåp for noen uker siden min mor gav beskjed tidlig om at hun ikke ønsket å delta, men noen dager før hadde min far klart å overtale henne til å bli med, hun dukket opp i ei gammel bukse og en gammel skinnjakke. vi andre var der i bunader, dress osv....

av og til blir jeg bare oppgitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at hun toppet anntrekket med orange joggesko.

hi

Skrevet

er barnefaren så ille? eller har du fornærma henne så?

Skrevet

Kjenner følelsen. Min svoger kom i armybukse, mine nevøer i slitte dongeribukser og han ene hadde spiderman-hettejakke, mens min andre svoger hadde krøllete linbukse og "lett sommerskjorte". Min svigerinne hadde en lårkort kjole, og da hun bøyde seg ned i kirken så man rett opp i herligheten.

Jeg var så forbanna at jeg kokte, der jeg satt i bilen på vei hjem fra kirken. Vi andre hadde bunader og dresser.

Ja, jeg vet at noen synes dette er pirkete, men jeg ble rett og slett forbanna, så jeg skjønner godt hvordan du har det.

Skrevet

Hvorfor ville hun ikke komme da? Hvis hun ble presset til å være med synes jeg du skal være takknemlig for at hun faktisk kom fordi hun er glad i deg og ikke surmule over valg av klesdrakt.

Skrevet

Kom hun i selskapet sånn? Hun ble jo overtalt til noe hun ikke ville, og oppførte seg som en trassig tenåring med å demonstrere i klesveien... Når hun først ble overtalt og sa ja, kunne hun jo pynta seg litt da.

Hvorfor ville hun ikke komme i utgangspunktet da?

Skrevet

hun var fornærmet pga navnevalget.

hi

Skrevet

Seriøst?

Hvor barnslig går det an å bli *rister oppgitt på hodet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...