Gå til innhold

Da har jeg vært på Ultralyd :)) 11 + 3 i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

så utrolig her å se så fort de vokser... har vært på 4 Ultralyder siden jeg ble gravid, å å det er herlig å se at de vokser sånn fra gang til gang.. alt så bare bra ut :)) Glemte å spørre om bilde.. men men!! litt dumt det da...

Nå stråler jeg :)) ser ut til at det går bra denne gangen da..... :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :) Så artig og nervepirrende med disse UL :) Masse lykke til videre :) Blir jo snart 2. trimester på deg nå jo :D:D:D

Skrevet

Tuuusen takk for det :))

jaa, å gjett om jeg gleder meg til søndagen :)) da er jeg 12 uker, å over den magiske grensa :)) hihi...

Skrevet

Ja det skjønner jeg veldig godt. Aldri klart meg over den grensa men denne gangen kommer jeg etter deg asså :D Blir noen uker til enda men ;)

Skrevet

hvor langt er du på vei?? har du mistet før? har du noen unger fra før da?

jeg har en sønn fra før, også mistet jeg i februar.. derfor jeg har blitt fulgt opp bedre denne gangen :)

Skrevet

Jeg er 8+2 idag, men når jeg var på UL på fredag så trodde dem at jeg var nærmere uke 9. Men satser på 8+2 til jeg har vært på ordinær UL. Vi har ingen barn fra før nei men har prøvd i 5 år nå men har hatt flere MA og SA. Vi skulle egentlig starte på prøverør for et år siden men pga sykdom har dette blitt utsatt, men nå satt jo spiren plutselig av seg selv :) Har vært på flere utredninger uten at dem har funnet noe galt så dem tror at jeg har vært maks uheldig. Så da er det bare å krysse fingrene for at det går bra denne gangen :)

Skrevet

oj, gratulerer så masse :)) da var du heldig denne gangen.. å den sitter nok nå skal du se :))

Skrevet

Takk :D Ja denne gangen for den ikke lov å stikke av nei... Blir bare så laaaaange og kjedelige dager for jeg har fått beskjed om å ta det med ro og ligge mest mulig på sofaen.. :) Da er det greit med bim :D

Skrevet

Ja, da er det greit å sitte her vettu... er sykemeldt på grunn av kvalme/svimmelhet og trøtthet jeg.. så sitter litt her jeg også :PP

hvor er du fra?

Skrevet

Huff da.. Det er vel det som hører med det å være gravid det da.. Er ikke så plaget av noe bortsett fra en helt syk luktesans og humør svingninger fra helvete :D

Jeg er opprinnelig Oslojente men har gjort trønder av meg :) Du da?

Skrevet

jeg er fra kongsberg... liten, men koselig by =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...