Gå til innhold

Vi har ikke sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke hatt det siden jeg var 5 mnd på vei, og nå er det 5 mnd siden fødsel. Først nå kan det begynne å friste, men vet sannelig ikke hvordan jeg skal komme igang med mannen, som også har hatt en lang ferie på den fronten.....

med andre ord så føles det som et gigantisk prosjekt som det er vanskelig og ta tak i..... skulle virkelig ønske vi fikk det til å fungere - på en naturlig måte vel og merke...

fler som har det sånn eller har hatt det sånn?....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang vi hadde det ble jeg gravid... og det er 8 mnd siden nå. Har altså en mnd igjen til termin, og det går sikkert to mnd etter fødsel før vi prøver å komme igang igjen.

Tok tid før vi kom ordentlig i gang igjen etter forrige fødsel, for da hadde vi også et laaangt opphold.

Skrevet

Takk fo svar:)

Det er sikkert ikke så veldig uvanlig at det blir slik...... det er liksom ikke de helt store seksuelle følelsene ute å går hos oss heller, så jeg håper for vår del at det ordner seg på ett vis...

HI.

Skrevet

Vi har vel sånn ca hatt sex tre ganger etter jeg ble gravid, og jeg er 15 uker nå. Det er nok veldig vanlig at sexlysten avtar, spesielt når man er sliten og kvalm som jeg er hele tiden. Det varierer sikkert mye og det er nok veldig mange som slettes ikke har sex på evigheter, men om dete elsker hverandre så vil det nok komme igang igjen. Det må nok sikkert bli deg som tar initiativet, men så er sikkert mannen din helt med når det skjer. Følelsene vekkes når det er naturlig. :)

Skrevet

jeg tror man bare av og til må ha sex bare for å ha sex. så sant det er frivillig fra begge parter og alt det der. Men bare kom over det første ligget liksom. Komme igang igjen. Det er jo ikke sånn at man glemmer hvordan man gjør det:) Rett og slett bare avtal at i kveld skal vi gjøre det. Dere er vel såpass lite sjenerte for hverandre at dere kan komme over litt fomling uten at det blir pinlig.

Skrevet

Vi hadde sex for første gang på 5-6 mnd i går, yngste barnet er snart 3 mnd. Slitne trøtte trebarnsforeldre orker bare ikke...Men i går sendte jeg mannen min en sms på jobben, om at vi skulle ha sex om kvelden. Hadde ikke "dødslyst", men tenkte at nå måtte vi bare komme i gang (høres så teit ut, jeg vet).

Synes det alltid virker som et ork, men når vi først er i gang er det jo veldig ålreit, da! Tror som en over her skriver, avogtil må man bare gjøre det for å få ballen i gang (Haha!)

Skrevet

He,he...joda, - tror nok ikke man glemmer det aå lett ;) ... Tviler desto mer på mannens interesse av å ha det....( jeg tror rett og slett at han føler at vi er mer " kompiser " enn noe annet til tider, og finner det derfor vanskelig og gjøre det av ren nytelse uten en følelse av at dette blir en relativt arrangert setting for å prøve å sette ord på det....Jeg forstår og at det ikke bare er en av og på - bryter hos alle gutter, og at de i likhet med oss trenger å kjenne en lyst følelse for at sexen blir god...da synes jeg nesten det er værre med tanke på innstillingen hans rundt det, for den er det ikke like enkelt å gjøre noe med....vi har vært sammen i så og si 10 år på godt og vondt, og det er nok noen lange år siden sexlivet var på topp....

Vet man kan gjøre mye med både, lek,kos, kjærtegtn, undertøy etc, men det vil nok ikke hjelpe stort uten et ønske fra ham om å komme i gang igjen, så her må jeg vel bare finne ut av det på en annen måte.

HI.

HI.

Skrevet

Man må bare tvinge seg litt i begynnelsen tror jeg :) det blir fort en vanesak begge veier, har man mye sex så klarer man seg ikke uten, har man lite/ingen sex så blir lysten på det borte til slutt også.

Jeg bestemte meg bare en dag for at NÅ er det nok, (da var nr 2 6 mnd og vi hadde bare hatt sex 4 ganger siden hun kom til verden) uten å si noe til mannen fant jeg ut at vi skulle ha sex annenhver dag i en 2 ukers periode, og når de to ukene hadde gått klarte jeg nesten ikke tenke på annet enn sex hihi ;)

Nå har vi vel sex i gjennomsnitt 5 ganger i uken, og sånn har det vært i et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...