Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 WAY over the top. Skikkelig jålete blondenavn.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Liker Max. Det jålevedhenget kan du droppe etter min smak.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Må hvertfall bare brukes som ett mellomnavn som man ikke bruker..og sånne mellomnavn som ikke blir brukt syns jeg bare er tull. Blir litt tungt..kan bare se for meg når jeg skal rope etter gutten som ikke vil høre etter "M-A-X-I-M-I-L-L-I-A-A-A-N NÅ HØRER DU ETTER!!" Men hadde jo vært kult med HENRIK MAXIMILLIAN DEN FEMTE Smaken er som baken
Lilleleen Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Jeg liker det ) Er litt tungvint å si, men er helt sikkert en vanesak )
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Æsj så negative folk er her inne da. Jeg synes det er fint jeg, men tror også det lett blir bare Max til vanlig siden det er litt langt. Stilig navn uansett. Jeg er ikke så stor fan av å spørre om hva folk synes her inne. Man får stort sett negative svar uansett hva man spør om, og spesielt med tanke på navn. Alle barn skal visst hete Linnea og Lucas osv nå for tiden, ellers er navnet teit... Velg det som føles rett, og vær stolt av eget valg!
trollmamma Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Blir litt for søtt og fjollete på ein voksen mann. Ja viss han ikkje er engelsk adel eller noko da.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #10 Skrevet 7. juli 2010 Et fint navn man ikke hører hver dag! Syns du burde bruke det!
The Bad Gal Skrevet 7. juli 2010 #12 Skrevet 7. juli 2010 Ikke et navn jeg selv ville valgt, men Max likte jeg bedre, det kunne jeg kanskje brukt. Kall barnet ditt hva du vil, hadde ikke brydd meg med hva andre synes, folk er forskjellig. Heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå