Tøvsjura Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Gratulerer Kan jeg få spørre når du fikk tilbake mens etter SA? Er over 5 uker siden jeg mistet (12.uke) og har ikke fått tilbake TR Vil ha den tilbake slik at vi kan prøve igjen! Kos deg masse med voksende mage
Dårlig fantasi Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2010 Takk:-) fikk mensen etter ca 5 uker. hadde en syklus før det klaffet igjen. er ikke akkurat bortskjemt med klaffer. Vi har jobbet hardt i godt over to år. Får bare håpe det blir baby nå :-)
Ada81 Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Gratulerer! Håper virkelig det går strålende denne gangen. Vel fortjent!
Fru Tuttemor Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Hei:) Ser du hadde en BO..hvordan var det for deg? hadde en BO i februar jeg..det var det verste jeg har vært med på...ordnet kroppen selv eller hvordan gikk det? hvordan fant du det ut?
Bringebærmamma 160611 Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Hei og hopp - Hurra og gratulere så mye ;-D Dette må være en deilig nyhet, men vil tro det kan være litt skummelt også. Hadde selv BO i mars (utskrapning 15. mars), og tror frykten for at det samme vil skje igjen alltid sitter i. Men det vil det ikke gjøre ser du. Denne gang kommer alt til å gå bra og en vakkert vårbarn ser dagens lys i mars (?) neste år ,-)
Carina har to små gull Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Gratulerer så kjempe masse Denne gangen går det nok bra. Masse lykke til i svangerskapet
Dårlig fantasi Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2010 Takk for alle gratulasjoner!!! :-)) Fru Tutta: Så kjipt at du også måtte oppleve BO. Det var mye værre enn forventet for meg. Jeg spottet mye helt fra starten, det ble mer og mer, og i uke 9 kom friskt blod. Ikke så mye men litt hele dagen. Dro da til legen uke 9, og kom rett til sykehuset på UL. Der så de bare noe veldig lite som kunne være en tom fostersekk. måtte tilbake etter 5 dager for å sjekke at det ikke hadde vokst (i tilfelle jeg var kortere på vei enn antatt). Det hadde ikke vokst og BO ble konstantert. Dette var en fredag, så jeg fikk time til utskraping mandagen etter. Men lørdag ordnet kroppen opp selv, og det var helt for jæ... Flere timer med smerter og kramper og sykt mye ekkelt som kom ut, føltes nesten som rier, selv om det nok ikke var såååå ille. men jeg var helt sjokkert, og tanken på å bli garvid igjen var skremmende. Mandagen fikk jeg med tabeletter hjem for å få ut det siste, og en uke etter var jeg på etterkontroll og da så alt fint ut igjen. Ser jeg har skrevet litt feil over her. Fikk mensen igjen etter 4 uker og etter to sykluser klaffet det igjen. Håper jeg slipper noe tull nå da! Hvordan var det for deg da? Bringebærmamma: husker deg fra da vi begge opplevde BO rundt samme tid. Må si det er noe helt annet å få en positiv test denne gangen, litt vanskelig å slippe jubelen løs kan du si. Men vi må bare prøve å tenke positivt. Håper bare tiden går litt fort nå, og at jeg kan få en tidlig UL og få se et lite hjerte. Hvordan går det med dere da? Holder dere motet oppe? Er mannen din blitt mer motivert igjen eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå