Gjest datatyven Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Skulle henge opp vasken, og det datt ut noe merkelige krystall perler, skjønte ikke hva det var. Neste plagg ut var ei strømpebukse med bleie. Jeg bare pjåta inni hele posen med våte klær fra barnehagen, og da har de dradd av jentungen våte klær og pull-ups'en og pjåta alt i posen. Duster. Joda jeg skulle sikkert ha sjekka igjennom, men alle klærene var lik farge, og skulle i samme vask, hadde jo ikke regna med bleie på kjøpet. Andre gjort samme feilen? Får jeg det reint igjen, vil disse krystallene forsvinne? Den vasker seg nå :-)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 åå..det der er så gøy... vel,ikke gjort det jeg,men gubben så seg ikke for da han kasta klær i vaskemaskin og vips en bleie var med... jada,sånn derre perler overalt.. endte opp med at jeg måtte spyle alle klærn i dusjen fri for disse,for så å vaske de på nytt,måtte også tømme vaskemaskin for de lå fult inni der også. men går bort ja,tar bare litt tid
Mammaen til Isak Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Har ingen erfaring hehe.....men syns pjåta var et artig ord. Hvor er du fra? )
Potetstappe Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Det har jeg gjort en gang også. måtte ta hvert plagg og spyle det leeenge i dusjen, så brukte jeg fuktig fille og vasket inni maskinen. tror jeg måtte ta hele prosessen 2 ganger, men alt ble rent til slutt. jeg har vasket sånn string truseinlegg en gang også. merket det ikke før jeg tok tøyet ut av tørketrommelen og da kunne det passet til en barbie. haha
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 hahaha, barbie med truseinnlegg så det litt for meg nå =P
Gjest datatyven Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Skjønner at det ikke bare nytter å sette på vasken en gang til he he he Får se hvordan det er nå når den snart er ferdig, hadde vært supert om det funka, men tenkte ikke på at det kunne være masse av det derre nede i trommelen. Spyle alle plaggene i dusjen, hadde det bare vært dynetrekk og store ting så ja kanskje, men den er full av ungeklær, grrrrr. Får vente til jeg får av meg babyfoot sokkene. Mye spennende på gang her i huset. :-) Bor på vestlandet og her sier alle "å pjåte" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå