Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Inkludert boksere, tanga, truuuser eller hipstere ++.. Hvor mange har du? Hva er vanlig å ha? Alle klager på at jeg har for mange!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 "Alle" klager på at du har for mange...? Hvor mange får lov til å telle antall truser i skuffen din?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Hvis alle klager over hvor mange truser du har, lurer jeg virkelig på hva slags folk du kjenner, som ikke har noe annet å bry seg om. JEg har ingen anelse hvor mange truser jeg har, skulle jeg tippe, ville jeg sagt 25-30
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Bruker sjelden truse i sommerhalvåret. Ekstra deilig å gå uten med bare et tynt skjørt og kjenne luft i underlivet. Litt ekstra spennende når vinden tar tak, eller jeg går ut av butikksentra med luftvegg ... Hender nok at noen bak meg får se rumpa mi, ja. Men den gleden får de ha.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Kjenner at det er en glede du godt kan spare meg for, jeg....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Hehe, "alle", ja.. MIn kjære er vel den som først hadde kontroll, og så kom faktisk diskusjonen opp på en vorspiel, de alle faktisk delte hvor mange truser dem hadde. Min kjære hadde tilfeldigvis talt de opp bare noen uker før det, og kom til 74 uten de skitne... Jeg har trusemani! HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #8 Skrevet 7. juli 2010 Du kjenner åpenbart ikke til hvordan menn reagerer på sånt. Og det er faktisk dem jeg i tilfelle er ute etter å glede, ikke deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå