Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg må dessverre ta abort på fredag,og nei jeg har ingen andre valg,og vil gjerne høre andres historier da jeg ikke har gjort dette før og gruer meg veldig!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Skal du ta kirurgisk eller medisinsk? Jeg har bare tatt kirurgisk. Lykke til
Sunshine med småtroll:) Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Hvor langt på vei har du kommet? Vi måtte ta abort da jeg var 18 uker på vei. Babyen var veldig syk så hun kom til å leve 1, maks 2 uker til da dette skjedde så vi hadde ikke noe valg. Dette var en fredag så vi skulle inn mandagen etter for å føde. Fikk abortpille som skulle tas kl 10 på lørdagen var det vel..husker ikke helt om det var lør eller søn. Mandagen ble vi lagt inn kl 0930 og kl 2045 kom hun. Måtte ta utskraping av morkaka etterpå da den ikke kom ut av seg selv. Ble gravid 1.5 mnd etterpå så nå venter vi en lillebror i begynnelsen på november:) En spretten liten sak som akkurat i dette øyeblikk leker trampoline m blæra mi:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå