Uro4 Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 ikke som jeg veit.... Men, vi brukte 4 mnd grøten og lagde velling da vi ikke fikk tak i her.
Trultetryne Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 Kan jeg bruke 6 mnd grøten også tror du? Hun er 7 1/2 mnd.
LivetErEnLek Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Du kan bruke all grøt som skal blandes i melk. Ellers selger de jo drikki i de fleste butikker, fås fra 6 mnd og er det nærmeste vi kommer velling her i norge. Av en eller annen merkelig grunn selger de ikke vanlig velling her til lands og jeg kjenner flere (meg inkludert) som må over grensa til sverige for å hamstre.
It's all about me Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Tror Obs på Lillestrøm er den eneste. Hipp maisvelling fra 6 mnd. ....hvis ikke de har sluttet å selge også da. Nestle hadde da eldstemann var liten, men den forsvant engang mellom våren -07 og vinteren -08 / -09....
Babyønske �� Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har sett velling på Ica Maxi og Obs!. Men det er en stund siden, så hva de har nå skal jeg ikke si sikkert.
Trultetryne Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2010 Jeg skal kanskje til Sverige i ferien så skal se da.. Jeg bor på vestlandet, så det er ikke bare å stikke en snartur (hvorfor flytta jeg fra Oslo og HIT...? hehe ) Jeg får bruke grøtpulver inntil videre.
Trultetryne Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2010 HURRA!! Jeg fant Hipp Maisvelling på Mega i dag! Helt tilfeldig da jeg skulle finne noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå