Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg så en liten jente i går. På toppen 11 mnd. Hun satt med sin mor og spiste grådig av mc'ern maten hennes! Er det bare jeg som reagerer når du forer en så liten baby med junk? Hun sugde også brus av sugerør. Er det vanlig t et så lite barn klarer å drikke av sugerør? Dette var jo tydelig noe hun hadde gjort før...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Stakkar unge... Kommer jo til å være bælfeit og få sitt første hjerteatakk før hun er 20... =S
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Begge ungene mine har fint klart å drikke av sugerør fra 9-10 mnd alder. Men riktignok baby.juice. Pommes frites har de fått smake fra ca 12 mnd alder, men kun når vi har vært på ferie. Hjemme spiser vi ikke slikt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Dette er et veldig typisk dib innlegg!!!! "hu spiste grådig av mc donalds menyen til moren". De fleste unger har en egen evne til og bli en tanke "grådige" når de få mat de liker og unger har en egen tendens til og elske sånn mat! Kan godt være første gangen hun fikk smake. Husker selv da min elste fikk smake is for første gang, han var helt vill, stappa det i seg som om han ALDRI hadde fått mat før. Da var han ca 1 år. Og det er vel normalt at unger i den alderen kan drikke fra sugerør, for alt det du vet kan det jo hende at det var vann i glasset, eller gikk du bort og sjekket det???
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 *fiskeinnlegg etter sure, bedrevitende dib/bim mamma'er*
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Ha,ha....Ler så jeg griner!! *bare jeg som reagere* Du virker en tanke veslevoksen hi, hvis ikke så er du sikkert skikklig fanatisk når det kommer til kosemat, ungene dine får ikke spise usunn mat før de er 18 år. Eller så har du ikke barn i det hele tatt...Det er nemmlig veldig typisk for folk uten barn og reagere på noe sånt...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Kanskje de var på ferie også? Hender vi drar innom slike plasser med ungene når vi er på ferie vi å.Minstemann her drakk av sugerør når han var 9 mnd,ble mindre søl enn om han drakk av vanlig kopp.Men det var vann han fikk da. La folk få spise hvor de vel,og alle får kose seg litt ekstra i disse ferietider!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Synst ikke småbarn har noe på McDonalds å gjøre jeg. Samme om de er på ferie eller ikke. Maten er like salt uansett. Jeg er ikke opptatt av om barn i får seg fett, men en barnemeny på McDonalds er ikke sunn. Jeg forstår bare ikke dem som ser på det som kos å gå på slike plasser. Men når det er sagt: Alle er ulike. Og jeg skal ikke bry meg for mye om hva andre gjør. Me kan ikke avslutte innlegget ute å si at å gi brus til en baby er horribelt. Brus er bare kjemikalier - ikke noe naturlig. Man kan som regel se på størrelsen på moren hvor sunn mat et barn får til daglig. Se på dem som sitter på McDonalds da!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #10 Skrevet 8. juli 2010 "Brus bare kjemikalier - ikke noe naturlig" Tja, det aller meste er faktisk vann.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 "Man kan som regel se på størrelsen på moren hvor sunn mat et barn får til daglig. Se på dem som sitter på McDonalds da!!!!" Jeg er den feteste på "vår" lokale mcDonald.Går dit maks 4 ganger pr år siden datteren min ber om det.Ho spiser da en barnemeny mens jeg spiser cesar salat. Ellers spiser vi pizza/taco osv kun i helgene.Ellers hjemmelaget mat med masse grønnsaker,så kostholdet vårt er ikke dårlig.Det er kun meg i huset som er overvektig. Dere er virkelig trangsynte!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #12 Skrevet 8. juli 2010 Er du ute etter trangsynte meninger da er dib rett sted og lete;) Om en unge får i seg et mac meny en gang i blandt så dauer h*n neppe av hjerteinfarkt. Alle tåler en meny en gang i blandt. Dere som sier noe annet er OVERHYSTERISKE!!!! Jeg kjenner personlig ingen som drasser med seg ungene sine på mc donalds hver da eller flere ganger i uken. Men de fleste tar med ungene sine på mc donalds en skjelden gang, det gjr vel de fleste av oss. Spesiellt med tanke på at de fleste mc donalds "resturantene" er fullt opp av småbarnsfamilier.. Forresten så kjenner jeg en mann som døde av hjerteinfarkt i en alder av 25 år. Han kom fra et hjem der moren var overhysterisk med tanke på sukker og fett. Er sikker på at han aldri har spist så mye som en bolle. Ikke hadde han hjertefeil heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå