Gå til innhold

Trenger råd av dere kloke damer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 8mnd som har begynt å reise seg opp. Kjempe stolt, men det er et problem når han skal sove for han klarer ikke roe seg bare klatrer i sprinklene. Har mått ty til en sånn pose uten remmer. Men er det dårlig gjort at han ikke får brukt kroppen sin slik han vil? Er fryklig slitsomt bare for meg og han når en sutrer og er overtrøtt. Men vil jo ikke ha på han en "tvangstrøye" heller. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har vært flink til å roe seg ned og sovne selv tidligere, så er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å fortsette med det. Jeg ville ikke tatt ham utav senga igjen, men heller prøvd å roe ham ned der, og gått litt til og fra slik at han fikk ro.

Husk på å skru ned sengebunnen til det laveste, og lykke til :-)

Skrevet

Hei!

Hadde det på samme måte med min datter da hun var i den alderen,å det går over,jeg lover! Et lurt råd,som funket her, er å ha det helt mørkt på rommet,da er det anskje ikke så spennende å reise seg..:-) Ellers så er det vel ikke så mye annet enn å binde dem fast som virker. men det hadde jeg ikke lyst til med min jente,så det ble sene kvelder en perioden,men det gikk over etter en stund...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...