Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 jeg har vært småkvalm noen dager nå, akkurat sånn gravid-kvalm egentlig. Har to barn, minstemann bare fire mnd. Jeg går på p-piller (minipiller) og fullammer, synes derfor det er svært rart om jeg skulle være gravid igjen allerede. Jeg har ikke følt meg noe slapp. Så derfor spør jeg her inne først før jeg begynner å styre med graviditetstester osv. ;noen som har opplevd dette? går det an å være sånn gravid-kvalm over flere dager uten å være gravid? og kan dette på noen måte ha noen sammenheng med kvinne-greier som menstrasjon, livmor, amming, eggløsning, mus osv eller er jeg bare litt vanlig syk? forstår meg ikke på det:S
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg blir småkvalm om morgenen hver gang jeg har eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg opplevde dette i fjor da vår yngste var 4-5 måneder. Fullammet og gikk på prev, tok likevel grav.tester da jeg følte meg så underlig. Fikk falske positive tester (var hos legen som tok blodprøve og det ble ikke påvist hcg-stigning, var altså ikke gravid). Kvalmen avtok da jeg sluttet med prevansjon måneden etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå