Gå til innhold

Max spredning av gresspollen, nå ja....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke akkurat lese pollenvarsel for å merke det. Gresspollen = energitapping m.m.

Fikk en tbl. kur med kortison for et år siden. Det var som å våkne opp til et nytt liv, fikk lyst til å vaske hele huset m.m. Kanskje det er tingen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi beskjed om det virker!!!

Skrevet

Jeg trodde en måtte ta den sprøyta før pollensesongen startet...

Skrevet

For seint med sprøyter nå ja, sier i allefall alle legene jeg vet om. Jeg fikk sprøytene tidlig i år- første i februar- og jeg er ikke fullt så ille i år som i fjor. Og jeg er sterkt plaget! :)

Skrevet

Heldigvis er jeg nå akkurat ved sjøen, men regner med at jeg får en knekk når jeg kommer tilbake til hjemtraktene til helga.... da gjelder det å ha nesespray og øyedråper klare!

 

Er det forresten noen som vet om det er ok å ta to allergitabletter daglig (1 morgen og 1 kveld) når man er i en "dårlig" periode?

Som regel holder det med en for meg, men greit å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...