Miramor Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Trenger ikke akkurat lese pollenvarsel for å merke det. Gresspollen = energitapping m.m. Fikk en tbl. kur med kortison for et år siden. Det var som å våkne opp til et nytt liv, fikk lyst til å vaske hele huset m.m. Kanskje det er tingen nå?
playground princess Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg trodde en måtte ta den sprøyta før pollensesongen startet...
Mammaen til Isak Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 For seint med sprøyter nå ja, sier i allefall alle legene jeg vet om. Jeg fikk sprøytene tidlig i år- første i februar- og jeg er ikke fullt så ille i år som i fjor. Og jeg er sterkt plaget!
lille sprelle Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Heldigvis er jeg nå akkurat ved sjøen, men regner med at jeg får en knekk når jeg kommer tilbake til hjemtraktene til helga.... da gjelder det å ha nesespray og øyedråper klare! Er det forresten noen som vet om det er ok å ta to allergitabletter daglig (1 morgen og 1 kveld) når man er i en "dårlig" periode? Som regel holder det med en for meg, men greit å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå