Gå til innhold

Tema på barnerom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har barnerom med inspirerende tema?

Jeg så et gutterom hvor den ene veggen var et stort verdenskart og ting ellers på rommet passet i stilen. Det var utrolig stilig.

Ellers har jeg sett meg ut en prinsessevogn som jeg har lyst til å få snekret til minstejenta.

Noen som har stylet rommene til barna? Eller har linker til sider hvor det finnes bilder til inspirasjon?

Og en ting til: Noen som har laget en hel vegg på et rom som ei tavle? Tenker da på gutterom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har malt sjø på den ene veggen til sønnen min og festet wallies på den. Fisker, delfiner, pirater, sjørøverskip, skattekister osv. Skikkelig stilig, og han er veldig stolt av det :o) Og veldig enkelt å lage til!

Ellers er rommet hans et helt vanlig gutterom. Ikke noen flere "effekter" enn den veggen.

Skrevet

Har du bilder å vise?

Skrevet

Skal se. Et øyeblikk.

Skrevet

ja jeg har noen som jeg har tatt med mobilen. Dårlig kvalitet, men du ser nå hvordan jeg har gjort det ihvertfall. Skal se om jeg får til å legge dem inn på profilen min.

Skrevet

Endelig..... Nå skal de være på plass på Mine Bilder!

Skrevet

Åh den vogna var fin! En sånn hadde snuppa her likt!

Jeg malte hele rommet lyseblått og så malte jeg det mørkeblå havet på veggen, ja. Veldig enkelt.

Ser jo at du kanskje har tenkt i mer avanserte baner :o)

Skrevet

Nja det enkle er ofte det beste sies det jo;)

Dessuten kan en slik vogn bli litt kolossal inne på et rom på 10-13 m2.

Hehe....

Skrevet

Hehe... sant nok :o)

Skrevet

På nettsiden foreldremanualen.no, i menyen til venstre klikker du på Hjemme hos barn. Her finner du masse inspirasjon til barnerom og mange relaterte artikler.

Milkmagazine.net er en fransk nettside. Klikk på deco og la deg inspirere.

Retrovilla.dk under boligreportager finner du også mye fint- men det kommer jo litt an på stilen din da.

Car-moebel.de under fûr kinder finnes også mye.

Bloggen bomedbarn.blogspot.com

Lykke til!!

Skrevet

Bo med barn- bloggen: se under "barnerom" etiketten til venstre, 30 innlegg er samlet her om barnerom!

Gjest datatyven
Skrevet

Flott rom renate :-)

Jeg ser fra alle linkene her at ungene mine aldri kommer til å få drømme rommet. Jeg ser ikke på meg selv som helt cluless når det kommer til interiør, men når jeg ser alt dette blir jeg helt matt!

Men når vi er ferdig med nåværende prosjekter, bør vi vel kanskje begynne med prosjekt barnerom!

Skrevet

Takker, datatyven :o)

Skrevet

Nå har jeg skrevet mail og spurt etter pris på denne senga. Det er visstnok en pakke man skal kunne sette sammen selv.

malingen skal min kunstneriske svigersøster få ta seg av om jeg ikke klarer det selv :)

http://s756.photobucket.com/albums/xx205/Flokken/Girls%20bedroom/?action=view&current=Jenterom4.jpg&newest=1#!oZZ1QQcurrentZZhttp%3A%2F%2Fs756.photobucket.com%2Falbums%2Fxx205%2FFlokken%2FGirls%2520bedroom%2F%3Faction%3Dview%26current%3DJenterom4.jpg%26newest%3D1

Har forelsket meg helt i dette rommet. Nå håper jeg bare at en av jentene også forelsker seg i det og sier ja til det hihi....

Datatyven: det er mye hjelp å få i interiørmagasiner og på store interiørforretninger ;)

Skrevet

Jeg har ikke noe tema, men heller en stil.... Veggene er hvite og så kjører vi på med lysegrønne eller lyseblå farger på tekstilene... Litt maritimt på sengetøy og hvite møbler, gammel landstil type, med en touch av pastell "guttefarger"

Elsker hvite panelvegger og tak, så det er i den duren (har bare igjen å male takene hvite)

(den ene ønsker grønnt og den andre ønsker blått, så de har hver sin farge)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...