Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Var det det jeg leste i ett annet innlegg her? At man sprayer på håret nedentil og man slipper den dumme barberingen? Er det bra? Funker det? Hvor mye koster det? Og ikke minst,hvor kjøper man det???
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Du må for all del ikke finne på å bruke den der nede! Det svir som pokker, og du kommer aldri til å ville ta på det område igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå