Gå til innhold

Mountain buggy eller tfk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer IKKE å bestemme meg......

Kansje jeg heller litt mer mot TFK da jeg har hørt at MB blir litt stor sammenlagt.

Noen som kan lede meg til valget?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utseendemessig syns jeg helt klart a tMB er finest å se på, den er KNALL god å trille og vi har vært svært fornøyd med vår.

men som du sier...TFK en blir jo mindre sammenlagt..og har integrert myggnetting i kalesjen.

Begge vognene er jo blandt de beste 3 hjulingene på markedet, så du må nesten bare vurdere hva som er viktigst for deg.

du kan jo evt ta en tur på barnebutikken, så får du se hvordan de blir sammenlagt, og du får sikkert prøve hvor stor plass de tar i bilen også, det fikk i hvertfall vi:)

Skrevet

Bag'en på TFK er litt lunere :)

Jeg har vaklet mellom desse to jeg oxo, men etter mye studering er jeg ikke i tvil om at TFK er tingen, for meg :))

Skrevet

Jeg har tfk,veldig fornøyd med den!

Det stod mellom MB og tfk for min del også. Grunnen til at jeg valgte tfk var at den ikke har plastikkhjul,er har både større bag og sittedel og er mykere i sittedelen enn MB. Gå på en vognbutikk og se forskjellen,det gjorde jeg,og da falt valget på tfk!

Lykke til!

Skrevet

TFK. Mest av alt fordi den har "renere" utseende enn MB, som jeg syns ser litt klumpete ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...