Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har alltid vært nøyen der. Før det ble et tema og før jeg ble medlem her. Dekker kanskje 1/3 av åpningen fra den siden lyser kommer fra. Så var vi å grillet med svigers og minste skal sove litt og jeg legger et teppe oppå kalesjen fordi den er svart uten å dekke til åpningen og svigermor hyler til og sier det er farlig. Måtte nesten roe henne ned. Og hun røyka i alle svangerskapa. Røykte inne helt til de omtren flytta ut. De har aldri eid barneseter og lot ungene sove i hattehylla på bilen. Hun har foret de med søtt fra de var små så alle hadde masse tannlegebesøk før 1.klasse, ene barne rotfylling! Hun bruker fortsatt ikke seter til barnebarn over 2-3 år. Og fyrer på med sukker. Og så DEN reaksjonen med helseteppe hehe.. Sikkert fordi det stod i VG, for der står det jo så mye klokt. Ikke misforstå. Har en grei svigermor. Men synes hun hadde en overreagering i glasshus.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Haha, priceless! Er det mulig! Særlig røyke i nærheten av barn - det er jo direkte sunt, det:))))
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 ikke for å forsvare røyking sammen med barn i det hele tatt, men i den tida hvor de gjorde det, så visste de faktisk ikke bedre... Lo godt når Anne kat. Herland fortalte om at vinduene i bilen måtte være igjen når foreldrene skulle røyke. Det var jo så farlig at barna skulle få trekk på seg:) Huff, for en tid.. Jeg legger også teppe over vogna, men "fulldekker" ikke åpnngen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå