Gå til innhold

Noen gir og tar, noen bare tar....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal aldri mer låne bort noe til andre , for jeg får det fan ikke tilbake!

Ikke skal jeg gjøre noen en tjeneste , for det får man heller ikke noe igjen for!

Ei heller lage noe til andre, når man ikke får noe for det- som avtalt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har du sannelig rett i.

Skrevet

Så sant så sant. Er også drittlei av å være snill mot alle, mens noen ikke engang sier takk.

Skrevet

Så enig så enig! Samme hva man gjør er det ingen takk å få, det er en skam. Folk tenker bare på seg selv.

Skrevet

ENIG. Jeg har lånt bort en HAUG flotte gravidklær og masse bøker. Men får jeg det igjen? Neida. Noen hadde tilogmed lånt det videre!

Jeg er skuffet. Og vil jo ikke være smålig heller.

Skrevet

Ei venninne lånte mange interiørblader - som jeg samler på, fikk de aldri tilbake, de ble nok kastet. DVD kom heller ikke tilbake, smykker ødelagt... ingenting igjen.

Lagd ting som ei skulle gi i gave, har ikke fått betalt. Har lånt klær og smykker... ikke fått igjen.

Har stillt opp som barnevakt og trøstet og pratet... INGENTING IGJEN!!

Hva er det med meg? Trekker jeg til med dårlige venner?

Annen venninne har , istedet for å spørre meg om hvordan det går eller stille opp, gått å slengt dritt og rykter

Skrevet

Jeg er i samme båt som dere. Gir og gir, men får aldri tilbake.

Jeg blir glemt. De glemmer til og med bursdagene mine.

Og her har jeg slitt i åresvis for at de skal ha det bra! Med en gang de trenger noe, ringer de meg, og jeg er der asap.

Veldig lei meg for det

Skrevet

10.35 var HI

Er så skuffet, kanskje mest over meg selv?

Skrevet

Ja, men hvordan kan man være skuffet over seg selv, når man vet at vi faktisk har vært til stor hjelp for enkelte?

Skrevet

Jeg har også vært til stor hjelp for enkelte, stilt opp når det måtte være nødvendig, gjør alt jeg kan for å hjelpe til når det trengs. Vil de låne noe av meg, så får de låne det. Føler jeg ikke blir tatt seriøst, de vet at jeg er der likevel og at de kan utnytte meg. På tide med en forandring? Lær deg et nytt ord; NEI!

Skrevet

Skuffet for at man ikke klarer si fra eller si NEI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...