Gå til innhold

1 års dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

til min lille hjerteknuser nærmer seg, og mormoren og morfaren har akkurat bestillt seg en sydentur noe som fører til at de ikke er hjemme på den store dagen hans... Må si jeg ble utrolig skuffa da de fortalte dette. De vurderte det lenge om de skulle reise slik at de ble borte på bursdagen, men valgte å reise.. Vi har også en lang tradisjon i vår familie om at morfar holder barnebarnet over fløtekaka og 1åringen får grapse så mye han vil.. Ble rett og slett lei meg over at de valgte å reise...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har for min del aldri skjønt styret med den store feiringen av 1-årsdager. Og for barn man ikke engang er forelder til så ser nok de færreste det store poenget. Skjønner mormor og morfar godt. En så liten unge kan man jo ha feiring til når som helst, de vil jo ikke huske det uansett.

Skrevet

HI her.

Stakkars dine barn (viss du har noen...!) som ikke blir feiret på bursdagen sin! Må virkelig innrømme at jeg ikke forstår i det hele tatt hvordan folk kan unnlate å feire barnas bursdagen bare for at det er så små og alikevel ikke kommer til å huske det uansett.

Vet at besteforeldrene ønsker å være der, men det er en planlagt tur de skal reise sammen med andre venner på, så jeg forstår også godt at de vil reise.

Skrevet

Kan jo feire på forhånd???

Herlighet, min eldste har kun feiret på selve dagen en , gang ellers har vi hatt selskap helgen før eller helgen etter. Samme med yngste!

Liten markering hjemme på selve dagen da, men selskap NÅR DET PASSER!

Skrevet

Feiret mitt barns 1-årsdag to uker før, vi. Hun har bursdag i påsken og da var svigerforeldrene på fjellet. Ingen problem det. Feiring ble det jo.

Skrevet

Ja, jeg trenger kansje ikke være så "vanskelig"... Kan jo finne en mellomting.. Reagerer sikkert bare slik siden jeg har et noe spesielt forhold til bursdager, elsker å feire dem :)

Skrevet

Du tar det kanskje litt for personlig?

Ha selskap en dag det passer for alle

Skrevet

Hva med å feire bursdagen før eller etter ferien? Barnet vet ikke hvilken dag det er født og feiring er feiring uansett hvilken dag det er. Vi legger alltid bursdagene til helgene og det blir sjelden på selve bursdagen feiringen er. Spiller det noen rolle om barnet er 1 år og 9 dager f.eks når burdagen feires? Jeg hadde ikke brydd meg.

Skrevet

Hadde då aldri forventa at foreldra mine skulle seie nei til ein ferietur med vener for å feire 1 bursdag akkurat på dagen!

Dette handlar om deg og ditt behov for å feire, og ikkje 1 åringen som likevel ikkje har begrep om bursdag. Er sikker på at mormor og morfar er like glad i han for det. Feir dagen med besteforeldra før dei dreg på ferie, og lat (snart)1 åringen grapse i kremen, slik tradisjonen tilseier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...