Gå til innhold

Inspirert; Hva har du vært flink til i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller i går (siden det er litt tidlig på dagen)

I går var jeg flink å trilla lang tur med piraten

Jeg var flink til å drikke kaffe og holde meg våken, selv om jeg bare sov 4 timer natta før.

I dag har jeg vært flink med piraten. Lekt og bada!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig flink til å slappe av idag, he he :D

Skrevet

I går ryddet jeg vekk kvister og blader fra hagen i over 3 timer.

I dag har jeg stått opp med guttene og brettet sammen rent tøy, hengt opp nyvasket tøy, matet nabo katten og satt på ennå en maskin med klæsvask. Jeg har ryddet i eldste guttens klæskap og pakket vekk klær som er blitt for små.

Skrevet

I går var jeg flink å rydde og stelle huset til vi fikk besøk. Om kvelden var jeg flink å lempe og stable masse ved.

I dag.... hmmmm..... jeg har vært flink å bestille frisørtime :oD

Skrevet

JEG - hørte dere det? - JEG har trena 3 dager på rad!!!!!! Mandag, tirsdag og i dag!!!! Lei av å være overvektig så nå er jeg virkelig bestemt!

Synes jeg er superflink!!!!

Skrevet

I dag har jeg vært flink til å slappe av. hihi

I går var jeg flink til å ordne byggesøknad ;)

Skrevet

Jeg er alltid god på kaffe og i dag er intet untak. :)

Skal være flink til å gå tur nå snart.

Har lekt med jenta.

I går var jeg flink til å bryte meg selv ned. I dag skal jeg søke jobb med friskt mot:)

Skrevet

Jeg har vært veldig flink til å brette klær i dag. Har utsatt det siden fredag, og haugen har bare vokst og vokst. Men nå er den borte:)

I går var jeg flink til å rydde og å kaste ting vi ikke trenger. Skal fortsette med det i dag.

Skrevet

I går var jeg flink til og ikke gjøre så mye annet enn piknikk etter barnehagen og spille masse spill og kort med arvingen. I dag har jeg vært flink til tenne duftelys i stuene og hallen og vannet noen av blomstene ute.

Skrevet

I går var jeg kjempeflink til å kose meg hele dagen! Var ute i timesvis i sola sammen med prinsessa, vi lekte og koste oss heeeeele dagen! Herlig!

I dag har jeg vært flink å gått en times tur, handlet mat - og skal bruke resten av dagen på å vaske klær og søke jobb! :)

Skrevet

Jepp!

Klarte å sove 10 timer i natt! Ny rekord!

Skrevet

Flinke Rampongi;)

I dag har jeg vært flink til å la meg sove helt ut til en forandring! Våknet nettopp, hihi:)

Ellers var jeg i går flink til å styre unna en heftig shoppingrunde *tjitjiiing*

Skrevet

Du har jo vært veldig flink til å gått tur med piraten idag og :) Passe langt og :)

Idag har jeg vært flink til å trille lang tur sammen med Rampongi :) kosa meg masse på marinen i solen. Ble brent ( trakk litt ned på flinkheten med å smøre meg) lærer aldri !

Når jeg kom hjem laget jeg middag, vasket kjøkkenet ( så ikke ut etter middagen) , badet ungene og la dem.

så nå kan jeg sette meg ned med god samvittighet og spise jordbær ;)

Skrevet

Jeg har vært flink til å lage ferdig en logo for min aller første kunde:-)

Så har jeg vært flink til å gå på tur med minsten, og leke masse med ham;-)

(Så var jeg flink til å sove lenge fordi min kjære lot meg få lov:-p)

Skrevet

I dag bestod jeg datakort testen på Exel 2007 :)

Bestod forrige onsdag på datakorttesten på Word 2007.

Brukte tilsammen 6 dager på å lese og bestå testene på disse to modulene, nokså fornøyd med meg selv i å med det er lenge siden jeg har lest noe som helst som skulle opp til en test.. :)

Skrevet

Ja, og så ha jeg grunna himmelsengen til prinsessa som gubben ha laga te ho. Den skal males i Tryllestøv-rosa, valgt av prinsessa selv :)

Skrevet

Jeg har vært flink til å stå opp tidlig så min kjære kunne sove 4(!) timer lenger enn lillegutt og meg. :)

Elllers:

- spist masse sjokolade

- ryddet

-pakket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...