Gå til innhold

Noen som har termin 11 oktober? :-)


Ceccilie88

Anbefalte innlegg

Hei jenter. :-)

 

Det nermer seg oktober måned. *smiler*

Er det noen som har termin den 11. oktober da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei Ceccilie88.

jeg har vist termin 11okt. så nå teller jeg bare ned!

91 dager igjen idag. jippii.. hehe

hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekkt og høre. Er det første barnet som kommer? Jeg og teller bare ned. Gleder og gruer meg. Formen er helt ok, sist uke ble jeg sykemeldt 50%, føles deilig. Hun har begynnt og sparke hardt, så til tider gjør det vondt, hvertfall når jeg får sparka i ribbeina. hehe

 

Hva me deg da? Hvoor kommer du fra? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har og termin 11 oktober:)

Føler det er en evighet til men det er kanskje sånn når en får barn nr 2. I tilegg skal lille søsteren min få sitt barn 3 uker før meg.Må si at jeg føler at det er tyngre og være gravid om sommeren enn vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

dette er mitt barn nr 2 fikk en gutt juni08,

denne gangen vet vi ikke hva det blir, så synes det er litt spennende.

er fra oslo jeg, du bor i landet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :-)

 

åh, det viker utrolig spennende og ikke vite kjønn. Vi tenkte tanken, men i og med at det er mitt første så var jeg så utrolig spent. Så vi får ei jente.. Jeg bor i Stavanger jeg. hehe.. hvordan er formen da, alt bra? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig med ei litta jente, vi viste hva nr 1 ble(klarte ikke vente, hehe)

formen er veldig opp og ned, jeg sliter med ekstrem svangerskapskvalme, så har jeg hatt litt i overkant høyt blodtrykk, så er sykmeldt, men håper at til neste kontroll kan få lov å jobbe litt før jeg går ut i permisjon. må innrømme at magan begynner å bli litt i veien når jeg bøyer meg og skal reise meg, hehe men det går over om ett par mnd. hehe... hvordan er formen din da? hatt mye plager eller har alt vært bra?

 

jeg gleeeeeeeeeeder meg til fødselen! hadde drømme fødsel med jr. fra jeg mistenkte at noe var i ferd med å skje til han var ute tok det 6.5 time. så håper detgår like fort og bra denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...