MammaTilToTette + spire Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg mistenker at jeg har fått en bakteriell infeksjon i skjeden,det lukter som at det skal være bakteriell vaginose..Det jeg lurer på er hvordan dette kan påvirke fosteret,er 27 uker gravid...Mener å ha hørt at det bla kan forårsake tidlig fødsel...Noen som vet? Og får man behandling når man er gravid?
**synne** Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Tror jeg ville ringt legen i dette tilfelle...
trompetisten Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Kontakt legen umiddelbart! Jeg har hatt en type bakteriell infeksjon i skjeden som gir vond lukt, økt utflod... Husker ikke hva de kalte selve infeksjonen. Jeg fikk anibiotika i pilleform, som skulle føres opp i skjeden. Er ikke farlig for fosteret, men kan faktisk føre til tidlig fødsel. Jeg har i tillegg hatt Streptokokker Gruppe B i skjeden, som jeg også har behandlet med antibiotika (vanlige piller som svelges). Disse kan derimot være farlige for fosteret, og kan gi babyen en alvorlig infeksjon. Hadde også en infeksjon i første svangerskap, og fødte i uke 30+2. Er nå heldigvis bare 3 dager fra termin med nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå