Hikken Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Herlig! Knallvær ute, rullekake til frokost, Leah sov til sju (SJUUU) (hun har stått opp mellom fire og halv seks de siste mnd), jeg får ny mobil av samboern, sushi til middag av mamma og så fort klokka blir litt mer passende skal vinen sprettes! I løøv bushdas!
Rampongi Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 aiaiia, gratulerer fineeste Helene! Høres ut som en knallbra dag:) Ante ikke at det fantes noen klokkeslett som var bedre enn andre angående vin
Hikken Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 Hoho, må hvertfal vente til jeg har underholdt leah såpass mye at jeg kan parkere bilen for dagen ;-D Og tusen takk!
The Bad Gal Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Hurra for deg! Grattis med dagen!:-) Ikke verst av jentungen å la deg sove lenge på bursdagen din, grei lita frøken du har:-) Kos deg på dagen din!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Gratulerer med dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
ToillSjur Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Weee:) happy bursdag!! Håper du får en fin dag:) \o/
Hikken Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2010 Tusen takk! :-D Nå skal vi ut i sola og spise iiiis!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå