Gå til innhold

Dere som har fjernet alt håret mellom bena...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hvordan "opprettholder" man "nullnivået" på best mulig vis? Jeg har brukt høvel med skum. "Lønner" det seg nå å bruke høvel igjen, eller vokse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer med noen dagers mellomrom.

Skrevet

Barberer meg annen hver dag.

Skal man vokse bør det vel helst være litt lengde på hårene før man gjør det, jeg klarer ikke å gå med skjeggestubber så det har ikke vært aktuelt for min del.

Skrevet

Jeg drar over med høvvel hver morgen i dusjen!

Skrevet

Men blir det ikke vakent mye nupper av å barbere så ofte?

hi

Skrevet

Blir nupper når jeg barberer sjelden, ikke når jeg tar det hver dag :-)

Skrevet

Jeg har pleid å bruke høvel og skum, men blir alltid så sår og øm etterpå, dessuten er det en kortvarig løsning, blir jo litt "kaktus" etter noen dager bare og blir iallfall sår hvis man skal kjøre på med ny runde høvel og skum.

Prøvde hårfjerningsspray fra veet her for 2 uker siden. (De har blitt myye mildere enn det de var før, fikk jo nesten brannmerker før!!!) Syns det har fungert veldig bra. Bare å spraye på i dusjen, vvente 3-4 min og hårene "faller" av. Det tar lengre tid før håret vokser ut igjen og håret som vokser ut er svakere, tynnere og mykere :)

ANBEFALES :D

Skrevet

Får man kjøpt den sprayen i vanlig butikk?

Ble nyskjerrig på den, og har lyst til å prøve.. Jeg får nupper hvis jeg barberer for ofte.. Max 2 ganger i uka kan jeg gjøre det.

Så håper sprayen funker bra:):)

Skrevet

Hvor får man tak i den sprayen ja??? Hehe, er lei av både intimbarbering og leggbarbering ;-)

Skrevet

Bruker babyolje. Etter jeg gikk over til det hverken klør jeg eller får nupper. Dette ble jeg anbefalt av flere venninner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...