Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 ... hvordan "opprettholder" man "nullnivået" på best mulig vis? Jeg har brukt høvel med skum. "Lønner" det seg nå å bruke høvel igjen, eller vokse?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Barberer meg annen hver dag. Skal man vokse bør det vel helst være litt lengde på hårene før man gjør det, jeg klarer ikke å gå med skjeggestubber så det har ikke vært aktuelt for min del.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Jeg drar over med høvvel hver morgen i dusjen!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Men blir det ikke vakent mye nupper av å barbere så ofte? hi
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Blir nupper når jeg barberer sjelden, ikke når jeg tar det hver dag :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har pleid å bruke høvel og skum, men blir alltid så sår og øm etterpå, dessuten er det en kortvarig løsning, blir jo litt "kaktus" etter noen dager bare og blir iallfall sår hvis man skal kjøre på med ny runde høvel og skum. Prøvde hårfjerningsspray fra veet her for 2 uker siden. (De har blitt myye mildere enn det de var før, fikk jo nesten brannmerker før!!!) Syns det har fungert veldig bra. Bare å spraye på i dusjen, vvente 3-4 min og hårene "faller" av. Det tar lengre tid før håret vokser ut igjen og håret som vokser ut er svakere, tynnere og mykere ANBEFALES
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #8 Skrevet 7. juli 2010 Får man kjøpt den sprayen i vanlig butikk? Ble nyskjerrig på den, og har lyst til å prøve.. Jeg får nupper hvis jeg barberer for ofte.. Max 2 ganger i uka kan jeg gjøre det. Så håper sprayen funker bra:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Hvor får man tak i den sprayen ja??? Hehe, er lei av både intimbarbering og leggbarbering ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #10 Skrevet 7. juli 2010 Bruker babyolje. Etter jeg gikk over til det hverken klør jeg eller får nupper. Dette ble jeg anbefalt av flere venninner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå