Gå til innhold

Rare folk her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne er det jo all slags opplevelser, ikke minst meninger, følelser, erfaringer ja det meste har noen opplevd eller har meninger om, men nå har jeg skrevet et innlegg her ang en ganske "normal" ting flere ganger uten å få svar en eneste gang. Lurer på om noen bare svarer på rare innlegg om at nabomannen kliner med nabofruen osv. Det er liksom ikke sprøtt, rart, galt, dramatisk, spesielt osv nok det jeg lurte på. Jo mer crazy innleggene er, jo mer svar. En rar gjeng!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en følelse at du er på feil forum.

Skravlesiden passer nok bedre for deg.

Skrevet

Er det ikke deilig da? Har aldri følt meg så normal som etter jeg oppdaget denne siden her:)

Skrevet

Jeg er faktisk enig med deg, HI. Men som første anonym over her sier tror jeg nok du best får tilfredsstillende svar på skravlesiden, der er de litt mer seriøse ;):)

Skrevet

Hi her.

Jeg skulle faktisk ikke bli anonym. men ok, jeg har skrevet innlegg der også uten svar. Kanskje jeg må skifte nick, et skikkelig crazy ett :-) Ikke værst jeg fikk kommentarer på dette!

Skrevet

Hvis hensikten med innleggene dine er for å få mange svar er nok det grunnen til at du ikke får svar.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Jeg skriver jo innlegg her der jeg ber om tips og råd, da er det vel en selvfølge at jeg ønsker svar. Hva trodde du ?

Skrevet

Da er det vel kanskje ingen som vet svaret da...

har ingen hensikt å svare at man ikke vet noe om det.

Skrevet

Å sier du det. Det hadde jeg jammen ikke tenkt på. Er det mulig.? Kan du ikke heller bruke tiden din til å svare andre her inne heller, feks hun som har en vennenne som roter med en gift mann.? Det har du sikker noen råd om!! Tragiske fjortisser!

Skrevet

Huffda, HI. Med det svaret der, er det nok du som er litt tragisk:)

Skrevet

Enig med Nemi. Det der kunne du spart deg.

Skrevet

Kan du ikke si hva du lurte på da, lina? Så kan vi si om vi vet eller ikke vet.

Skrevet

Jeg har hengt her inne litt av og på siden 2006. Det er bare sånn at noen nick er populære, andre er det ikke. Noen får 26 svar på "hva skal jeg ha på brødskiva mi" mens andre får null svar på tilsvarende eller til og med mye viktigere og mer intersanne problemstillinger. Jeg gidder ALDRI starte en tråd på skravlesiden fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å få mer enn 3 svar uansett hva jeg lurer på.

Skrevet

he he det var en test for å se og bekrefte det jeg mente med hovedinnlegget mitt. Det stemte jo det:-) Jo mer gang og useriøst det blir, jo mer tar folk seg tid til å kommentere. Ha en flotte dag!

Skrevet

Når du ikke får svar så bare dytt innlegget opp igjen....

Noen ganger kommer det svar andre ganger ikke. Husker jeg spurte om en krem på muffins... fikk ikke noen svar... helt merkelig men sånn er det nå bare ;)

Så lønner det seg og gi svar tilbake til andre også da ;)

Skrevet

Vi er mange som aldri får svar uansett hva vi spør om... Slik har det vært hele tiden. Irriterende, og det er derfor jeg ikke gidder å spørre om noe her inne. De 20 spm jeg har spurt her i mitt liv har jeg fått 0-3 svar på.

Men hva lurte du på?

Skrevet

Ja det kan jeg. Jeg sliter virkelig med å legge på meg. Er veldig undervektig. Eneste ganger jeg legger på meg er når jeg er gravid. 20 kg hvert svangerskap, 7-8 mnd etter fødsel er jeg som en tråd i luften. Lurte på om noen hadde tips eller råd til hvordan jeg skal klare det. Kanskje andre har vært i samme situasjon.

Skrevet

Tror de fleste her inne har motsatt problem:) Sikkert derfor du ikke får svar.

Regner med at du spiser godt? Har du målt stoffskiftet? Hva med å spise oftere, annenhver time for eksempel? Øke kalorimengden i hvert måltid med sunt fett, for eksempel? Så trenger du ikke å øke mengden mat så mye?

Skrevet

lina jeg har vært i samme situasjon. Jeg har en forbrenning som er helt vill og er nesten alltid bare 48-49 kg. MEN nå når jeg trener regelmessig så så jeg i starten at jeg gikk ned noen kilo men rett etterpå gikk jeg opp :)

Jeg er nå 52-53 :)

Tror jeg fikk noen medisiner for det da jeg var yngre for å legge på meg. Stoppet forbrenningen på et vis.

;)

Enn å forandre kosthold? Har du prøvd det?

Skrevet

Takk for svar:-) Jeg skal svare senere, nå skal jeg til legen med den ene ungen. Kommer tilbake :-)

Skrevet

Linea 2000

pga dette innlegget der du først "tester" ut oss her inne, for så å "heve" deg over andre, fortjener du ikke svar! Jeg kommer nå hvertfall aldri mer til å svare deg. Du er ikke noe bedre en noen andre her inne!

DUST er det du er!

Skrevet

Jeg testet ikke ut i starten, da har du misforstått, men skit på. Trenger ikke svar av deg. Men til dere andre som svarte meg ang spørsmålet mitt- jeg spiser ganske bra. Kanskje litt dårlig til frokost fordi det frister lite, pluss jeg drikker noen flasker jeg kjøper på apoteket som er fullverdig energidrikk med alle næringstoffer jeg trenger. Trening er det så som så med. Jeg burde kanskje begynne med det da. Alle slike ting som folk legger på seg av som sjokolade, chips og brus liker jeg ikke noe særlig så jeg burde jo sikker kastet innpå med alt det der :-) Men men jeg får prøve med litt trim :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...