Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 jeg er så lei av BIM men jeg er innom flere ganger om dagen..ikke vet jeg hvorfor?! jeg vill ha barn i magen..nåååå.. sukk....
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Er pisslei hele DiB selv. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å holde meg vekke - siden jeg tross alt er MEST hatet her inne! Grr Men, her er jeg... ...Jeg vil forresten flytte over til BiM - vil sååå ha baby i magen=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå