Liiiisa Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Hvor går grenser for yoghurt og melk som er utgått på dato? da snakker jeg selfølgelig ikke mer en 2-4 dager, og at utsjående og lukt er bra .. gir dere barna deres noe som er utgått på dato ??
It's all about me Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Nei på melkeprodukter holder jeg meg til det som står på produktene. Bruker det til og med datoen, men etter det går det i søpla.
Babyønske �� Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Er det uåpnet bruker jeg det. Melken ser jeg an, men yoghurt tåler godt noen dager over dato.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Hvis det lukter vanlig så gir jeg dem melk og yoghurt selv om den er gått ut for 1-2 dager siden. Ikke lenger.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Et melkeprodukt sier fra at det har blitt dårlig. Drikker melk og spiser yoghurt som lukter greit uavhengig av hva datoen sier.
♥ McQueen♥ Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Enig med tresøtesmå-torødogenblå . Så lenge lukt og utseende er ok blir det brukt her i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå