solbarn Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Har det egentlig noe effekt? Begynner å bli forferdelig lei av alle plagene her. Hehe, Selv om jeg vet at snuppa kommer som en stor premie på slutten Gleder meg UTROLIG mye
Gjest Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg kjenner flere som har tatt det og vært veldig fornøyd. Venninna mi fikk akupunktur, dagen etter fødte hun ei nydelig jente Selv skal jeg også ha modningsakupunktur, i tillegg til akupunktur som smertelindring under fødselen
mortilto Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har dårlige erfaringer med det, tok to ganger med en dags mellomrom på behandlingene og ingen effekt. I tillegg så var det vondt syntes jeg, så jeg skal nok ikke ta det igjen... Heller vente de ekstra dagene jeg måtte vente likevell... Men har jo hørt om folk som synes at det hjelper også. Vi er vell alle forskjellige.
Aliena Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Jeg fikk, og det virket ikke. Gikk på overtid og fikk definitivt ikke noe lettere fødsel heller.
maria isabell Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 en må begynne i uke 36, ta to - tre behandlinger i uka.. føde en uke før termin på 1 time når eg hadde tatt modnings nåler:) første fødsel tok et døgn og eg gikk 2 dager over...
chiquetita Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Da jeg fikk mitt tredje barn i september var jeg sikker på at jeg måtte gå overtid slik som med de to første. Jeg gikk til modningsakupunktur 14 dager før termin og snuppa kom påfølgende natt til min store glede! Fødselen var fantastisk, vond, men kort. Det er som sagt tredjemann og fødselen hadde muligens vært enkel uansett, ikke godt å si. Lykke til:)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Jeg startet modningsakupunktur tre uker før termin og fødte en uke etter termin. Akupunktøren min sa at slik jeg beskrev fødselen, hadde behandlingen virket. Behandlingenskal ikke sette i gang fødselen, men myke opp vevet slik at åpningsfasen går lettere. Jeg hadde en svært lett første del av fødselen. Det var menssmertenivå frem til de tok vannet på 8 cm. Da ble det "normalt" vondt. Fødselen tok noen timer under gjennomsnittet som førstegangsfødende. Viss jeg blir gravid igjen (forhåpentligvis med det første) kommer jeg garantert til å ta akupunktur igjen! Jeg anbefaler det til alle. Lykke til:-)
Snøfnugg75 Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Har hatt det på første barn og fekk INGEN effekt. Andre barn - ingen akupunktur, og mykje enklare fødsel. (Seier dermed ikkje at det var fordi eg ikkje tok akupunktur, berre så det er klart... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå