Gå til innhold

Bivirkninger ved p-pilleslutt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en pause fra p-pillene, men kjenner jeg er engstelig for bivirkningene. Vektøkning? Kviser? Nedsatt sexlyst? etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er vel det heller bivirkningene av å ta ppiller?

 

eneste bivirkningen jeg fikk av å slutte var en nydelig sønn :)

Skrevet

Vekttap og graviditet her!

Skrevet

Høres jo bra ut det her :-)

 

Hvor fort ble dere gravide?

Skrevet

Det du ramser opp er vanlege bivrikningar av å begynne på p-piller, ikkje å slutte.

 

Mine "bivirkningar" av å slutte med p-piller har vore noko lettare for å gå ned i vekt, og så svangerskap.

 

Tok hhv 1 og 4 mnd å bli gravid etter p-pilleslutt.

Skrevet

Nesten nøyaktig to uker etter p-pilleslutt ble barnet unnfanget :) Har en fin gutt på 9 mnd nå.

Skrevet

Det er lenge siden jeg gikk på piller. Omtrent 6-7 år siden vil jeg tro. Gikk på trionetta, vet ikke om de eksisterer lengre? Jeg sluttet fordi den var bare pyton for meg.

For det første blødde jeg mye mindre da jeg sluttet på den. Jeg hadde en flod av mensen da jeg gikk på den p-pillen

Jeg gikk ned i vekt

Jeg slapp pigmentflekker da skulle sole meg.

Jeg følte meg bedre rett og slett.

 

Bare heldige bivirkninger av å slutte på pillen. En gang på pillen var en gang for mye for meg. Jeg har ikke rørt p-piller eller noen form for hormonbasert prevensjon siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...