Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år, og vi har kjent hverandre i 16 år. Vi prøver på baby nå, jeg har et barn fra tidl. forhold. Vi har vært gjennom mye dritt sammen - og er midt oppi noen nå. Mulig sykdom hos kjæresten min, ikke lett. Nå har jeg klekket ut en idé til bursdagsgave: Vi drar til New York i 5 dager til høsten slik at han skal få se yndlingsbandet sitt live - noe han ikke har fått muligheten til tidligere. Han vet bare at han må ta seg fri fra jobb. Svigermor er så storhjertet at hun sponser oss med halve prisen Uansett, jeg lurer litt på om ikke jeg skal fri til ham på denne turen! Noen tips, jeg kommer til å gjøre i buksa av nervøsitet!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Ååå, så koselig med tur=D Men altså. Det spørs jo hvor stort du skal gjøre noe utav det? Skikkelig svære greier er jo å ta det på scenen med favorittbandet - men da må du jo være litt frempå Jeg hadde dødd på meg:P Om ikke er det jo tuuusen andre plasser i New York som er både romantiske og spesielle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå