Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Har sett at damene her inne spør om ALT! Så jeg prøver: Kattid kan en papillon få løpetid? Hva er tidligst? Min blir 6 mnd den 20 Juli.. Hun skal være hos svigerforeldrene mine i nesten to uker i august, og dem har en papillon hanne og jeg er redd for at hun får løpetid akkurat da (vil ikke ha valper enda).. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Du SKAL ikke ha vapler på henne så tidlig. Det er ikke bra for hunden. Mulig hun får løpetid i august, men det er forskjellig fra hund til hund. Det er jo bare å passe på litt om hun skulle ha løpetid. En kjedelig oppgave, men viktig. Så unge tisper har ikke bra av å få valper. Leste du ikke deg opp om hunder før du skaffa deg en?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Det er jo akkurat det jeg vet.. At dem ikke skal ha valper så tidlig.. Har jo en del andre hunder i huset, men ikke så småe.. Har hatt hunder i 10år.. Men akkurat det om løpetid er jeg ikke helt sikker på når det gjelder papillon.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Små hunder kan få løpetid fra de er rundt 6 mnd gamle, mine har fått det når de var rundt 8-9 mnd (har 3 små tisper).
Kristin-87 Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Trengte da virkelig ikkje være anonym hilsen hun rett over.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Tusen takk for svar! Har du papillon? Er det 6mnd mellom hver løpetid? HI
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Er ikkje papillon eg har nei, og ja, det er ca 6 mnd mellom hver løpetid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå