mamma2+3 Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg lurer på om det er noen andre trllingmammaer her? Jeg er gravid m trillinger/3 gutter.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 ahhhh... Vi må få høre ossen det går med deg.
mamma2+3 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2010 takk! hjemmelaget, eneggede gutter. vi har 2 gutter før, så det blir fem gutter mellom 0 og 4 år - 4 med bleie neste uke fyller jeg uke 29, det er extra spennende nå.
mollo35 Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Hei! Jeg er også gravid med trillinger Er 16+1 i dag og har termin 12.jan. Når har du termin? Gratulerer med snart 29 uker, det er jo fantastisk! Hvordan har svangerskapet vært for deg? Jeg har hatt en del kvalme og vært ufattelig trøtt, men bedre i det siste - skjønt det skal lite til før jeg blir veldig trøtt med en gang jeg gjør noe. 5 gutter - wow - det blir en flott familie!! Gleder meg til å høre mer fra deg. Mollo35
mamma2+3 Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2010 Hei! Gratulerer så masse! Har du barn fra før? I går fyllte jeg uke 30 og jeg har termin 10.10.10. men det blir ikke full termin med trillinger. Jeg må si at den er ikke min beste graviditet. I begynnelsen hadde jeg kraftig kvalm og jeg var ufattelig trøtt også. Det ble bedre etterpå men da begynnte magen min vokse med superfart. Jeg hadde stadig følelsen at jeg skulle sprekke - ikke bare magen, selv huden og. Hitil "smørte" jeg flere tusen kroner på magen min. Jeg jobbet til uke 26 og nå er jeg hjemme og venter på fødselen. Og tiden går veldig saktig.......magen så stor, vondt å se på ), føler meg som en hval. Håper det går fremdeles bra med deg. Bare skriv hvis du lurer på noe.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Hei. Gratulerer til dere begge. Jeg venter også trillinger. Alle gutter. Jeg er nå i uke 23. Så gøy at det er andre som venter trillinger. Morro å høre om hvordan det går med dere?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Oiiiiii.... Hvordan løser dere mating, turer til helsestasjonen, bæring av bilstoler, trøsting??? Har man krav på noe hjelp? Ikke meningen å være stygg, men forbered dere. Dette er masse jobb med 2 babyer, jeg kan ikke forestille meg å ha 3. Når jeg skulle ha mine tvillinger sa alle bare, dette går så bra, dette klarer du osv. Det jeg hadde trengt vare et spark bak og en realety sjekk. Lykke, lykke til. Håper på å høre fra der.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Et tips som jeg ikke hørte på er "å hvile så mye dere kan"! Jeg skulle være super mamma og pumpet i 8 mnd, ut å gikk tur i to timer HVER dag, pluss arrangere bryllup, opprettholde kontakten m venner som før etc, etc etc, samt at jeg ikke sov en eneste ordentlig natt før jentene mine var godt over to år....det gikk ikke og idag er jeg sykemeldt - legene sier jeg er utbrendt og det er ikke gøy. Kjenner mange med tvillinger og noen med trillinger, det alle sier i etterkant, er ta vare på dere selv så går det bra:) Lykke til!
mamma2+3 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. august 2010 Hei, Trillingene kom til verden 17.08.2010. på uke 32+4. Alle er friske og alt går veldig bra med de. Jeg lure på hvordan går med dere som venter trillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå