Gå til innhold

Hva var dette for noe?Det "kneppet" i magen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen dager over termin og hodet til baby er "halvveis festet" som JM så pent kalte det.

Istad fikk jeg noen kynnere som virkelig tok kaka, og litt etterpå "kneppet" det nederst i magen, rett over skambenet.

Akkurat som om en bitte liten boble eller noe sprakk liksom, litt vanskelig å forklare, det føltes så rart.

Hva i alle dager var det kneppet for noe?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vannet?

Det gikk med et knepp med meg!

Ikke sikkert det kommer noe særlig ut- mange har lite fostervann på slutten. Sjekk trusa!

Skrevet

Normal lyd ved vannavgang i hvertfall, og ofte kommer det ikke mange dråpene i gangen pga at hodet står å stenger i fødselskanalen. Få deg en sjekk, kynnerene er trolig modningsrier og vil trolig i løpet av kommende døgnet gradvis gå over i åpningsrier, så vil tro du er ferdig med fødselen om et døgns tid jeg :-)

Skrevet

Hvis hodet er godt festet kan det godt være vannet som gikk selv om det ikke kommer mye. Skulle ikke forundre meg om det skjer noe mer snart.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg hadde slike kneppelyder hele tiden i siste halvdel av svangerskapet, men det var visst inventaret mitt som bøyde og tøyde seg.

Skrevet

Oj, så spennende da!

Om det er vannet mener jeg...

Men babyen rører på seg som bare det, trodde det pleide å bli ganske rolig på de når fødselen nærmet seg jeg????

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...